Actualizare Chestionar Client

De ce trebuie să am datele mele mereu actualizate la bancă?

Actualizarea datelor reprezintă o cerință legală privind cunoașterea clientelei și e absolut necesară pentru a beneficia eficient și fără întreruperi de tot spectrul de servicii oferite de Victoriabank.

Astfel, îți oferim oportunitatea de a actualiza datele tale în orice subdiviziune a băncii.

  • Pentru informații sau neclarități apelează-ne pentru suport de luni pînă vineri între orele 08:30 – 17:30.

Care sunt datele necesare de actualizat?

În cazul persoanelor fizice, în conformitate cu legislația în vigoare, banca este obligată sa dețină informația actualizată a clienților privind:

  • Nume, prenume, data și locul nașterii
  • Datele buletinului de identitate
  • Adresa de domiciliu și reședința
  • Adresa de e-mail și numărul de telefon
  • Ocupația
  • Scopul și natura tranzacțiilor, tipurile produselor solicitate, sursa averii.

În ce caz trebuie să-ți actualizezi datele?

Te îndemnăm să-ți actualizezi datele în cazul în care:

  • Ți-ai modificat numele sau prenumele
  • Ți-ai făcut un buletin nou (în cazul în care precedentul a expirat, a fost pierdut sau din alte motive)
  • Ți-ai modificat adresa de domiciliu/reședința
  • Ți-ai modificat numărul de telefon sau adresa de e-mail
  • Ți-ai schimbat locul de muncă/ocupația
  • Obții venituri din alte surse decât cele declarate anterior la bancă
  • Intenționezi să efectuezi noi tipuri de tranzacții/operațiuni, altele decât cele declarate anterior la bancă
  • Ai chestionar expirat, iar daca expiră în curând, vei fi anunțat de către banca printr-un SMS despre necesitatea actualizării chestionarului

Ce se întâmplă dacă nu îmi actualizez datele?

Motivele pentru care îți solicităm să actualizezi datele de la bancă sunt reglementările legale în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru asigurarea siguranței tranzacțiilor efectuate pe conturile tale și protecția ta în cazul în care depistăm activități suspecte pe ele.

Astfel, în cazul în care nu vei asigura actualizarea datelor personale, vom fi nevoiți, cu părere de rău, să restricționăm tranzacțiile prin conturile tale, pînă la actualizarea datelor.

Te așteptăm cu drag la oricare din subdiviziunile Victoriabank unde colegii noștri îți vor acorda tot suportul necesar la acest subiect.