Activare card

Acum e și mai simplu, activează cardul direct din aplicația VB24 Mobile.

Despre activare card din VB24 Mobile

Cu funcționalul ”activare card” îți deschidem ușa în lumea digitală

Funcționalul "activare card" din VB24 Mobile îți oferă posibilitatea să activezi cardul nou emis direct din aplicația mobilă fără a fi nevoie să mergeți fizic la un bancomat. 

După activarea cardului vei avea posibilitatea să utilizezi multitudinea serviciilor din aplicația VB24:

  • poți achita serviciile comunale, grădinița, internet, TV și multe alte servicii
  • alimentezi cardul prin serviciul top UP
  • transfer P2P între carduri personale sau la cardul altei persoane
  • retragi sau depui bani pe contul de card cu Cash by Code
  • transferi bani unui prieten, prin serviciul Send to friend

Ai posibilitatea să înrolezi în dispozitivul tău cardul Victoriabank și să achiți cumpărăturile contactless. Alege portmoneul electronic preferat!

Cum activezi cardul din aplicație

Ai un card nou emis de la Victoriabank, activează-l în doi pași.

  • După recepționarea cardului de la ghișeul Băncii sau prin livrare, accesează aplicația VB24 Mobile și verifică dacă noul card este în așteptare pentru a fi activat
  • Selectează cardul (imaginea cardului), mergi la ”Servicii” și selectează opțiunea ”Activare card”
  • Confirmă activarea cardului prin intermediul parolei de unică folosință (OTP SMS), expediat pe numărul tău de telefon indicat în baza de date al Băncii

Felicitări! Cardul tău este activat, poți utiliza instant serviciile digitale ale băncii.

Ți-ai schimbat recent numărul de telefon mobil sau nu ai actualizat de mult timp datele tale? Pentru a beneficia eficient și fără întreruperi de tot spectrul de servicii oferite de Victoriabank, îți acordăm oportunitatea de a actualiza datele tale online, din orice colț al lumii.

Dacă ești client nou, inițial este necesar deschizi card la Victoriabank, iar după ce ai recepționat cardul fizic, să te abonezi la aplicația mobilă VB24 Mobile, apoi activezi cardul.

Pentru mai multe detalii, accesează  Manualul de utilizare VB24.

Activare card cu PIN-cod la bancomat Victoriabank

Pentru a activa cardul cu PIN-cod este necesar să introduceți cardul fizic în bancomatul Victoriabank din apropiere și în dependență de interfața bancomatului la care te afli, activarea cardului cu PIN-cod poate fi efectuată după unul din cele două modele de mai jos:

*E-PIN - parola temporară în formă de SMS, care este expediată la numărul telefon mobil a clientului indicat în baza de date a Băncii, în momentul deschiderii cardului sau reemiterii PIN-codului prin Serviciul Suport Clienți la solicitarea deținătorului de card.

Întrebări frecvente

Când devine disponibil cardul pentru efectuarea operațiunilor?

Imediat ce ai ridicat cardul din sucursala băncii, l-ai activat în aplicația VB24 Mobile și înrolat în portmoneul electronic îl poți utiliza la efectuarea operațiunilor dorite.

Pot utiliza cardul fizic dacă l-am activat din VB24 Mobile?

Pentru a efectua operațiunile cu cardul fizic va fi necesar setarea PIN-codului la bancomat Victoriabank, după principiul descris mai sus ”Activare card cu PIN-cod la bancomat Victoriabank”.

Care sunt limitele și tarife aplicate de Bancă pentru utilizarea serviciilor digitale?

Pentru utilizarea cardului sunt aplicate limite și tarife stabilite pe conturile de card/carduri emise de BC "Victoriabank" SA pentru persoane fizice, consultă limitele și tarife.

Pot activa cardul din VB24 Mobile chiar dacă sunt peste hotare?

Cu funcționalul nou poți activa cardul chiar și peste hotare. Pentru a primi parola de unică folosință (OTP SMS), este important ca numărul de telefon indicat în baza de date al Băncii să fie introdus corect codul țării. În cazul în care ai număr de mobil al unui operator din Republica Moldova trebuie să ai activat serviciul Roaming.

Operațiunea este respinsă, care poate fi cauza?

  • Fie ai introdus greșit codul de activare (în cazul activării la bancomat), fie codul OTP (în cazul activării din VB24 Mobile)
  • Cardul a fost blocat din motive de securitate

Pentru orice întrebare noi suntem la dispoziția ta 24/7, contactează-ne la numărul scurt 1303 sau la +373 (22) 21 03 03 (apel internațional).

VB24