15 Iunie 2022
Noua modalitate de restabilire a parolei de acces în VB24

Dragă Client,

Zi de zi, depunem efort pentru protejarea banilor tăi, asigurarea confidențialității datelor personale și securității tranzacțiilor bancare.

Începând cu 15 iunie 2022, în scopul prevenirii tentativelor de fraudă, procedură de restabilire a parolei în VB24 se modifică.

Prin urmare, în cazul în care ai uitat  loginul sau parola de acces la VB24, te îndemnăm să parcurgi următorii pași pentru a o restabili:


Pasul 1

  • La accesarea meniului de restabilire a parolei, după introducerea datelor solicitate, vei fi rugat să contactezi Serviciul Suport Clienți 24/24 la numerele de telefon afișate pe pagină, care coincid cu numerele de telefon prezente pe partea verso a cardului tău.

 Pasul 2

După ce vei solicita operatorului restabilirea parolei pentru VB24, acesta îți va adresa câteva întrebări pentru a te identifica și a afla motivul restabilirii parolei. Te rugăm să ne ajuți în prevenirea eventualelor escrocherii și să comunici operatorului dacă:

  • ai fost contactat recent de presupuși ”lucrători bancari” prin telefon/ Viber/ WhatsApp/ Telegram;
  • ai oferit persoanelor terțe datele cardului și Parola de Unică Folosință (în continuare OTP – One Time Password), primită prin mesajul SMS;
  • ai accesat linkuri, unde ți-au fost solicitate sau pe care ai introdus datele cardului, data nașterii, parole sau coduri.


Pasul 3

  • Împreună cu operatorul, după ce el s-a asigurat că nu ești sau ai fost victima unei scheme de escrocherie, veți agrea un interval de timp (nu mai mult de 3 ore), în care poți sa restabilești parola în VB24, după următorul scenariu:
  • 1) Accesezi meniul de restabilire a parolei din aplicația VB24 și introduci datele solicitate;
  • 2) Banca îți expediază parola OTP la numărul tău de telefon, înregistrat la Victoriabank;
  • 3) Introduci parola OTP, recepționată prin SMS și finalizezi procesul de restabilire a parolei pentru VB24.
  •  

De ce am trecut la noua modalitate de restabilire a parolei de acces?

Această schimbare ne ajută să-ți fim mai aproape și să conlucrăm direct în combaterea schemelor de fraude bancare, care sunt din ce mai des utilizate de escroci. Având intenția de a obține datele tale bancare, aceștia reușesc uneori, prin diverse metode, să păcălească vigilența clienților și să obțină acces la conturile aplicațiilor de online banking (login, parolă, datele cardului și chiar parolele de confirmare venite prin SMS).

Tocmai din motivul de a te proteja de astfel de cazuri și din dorința de a-ți oferi o experiență bancară cât mai sigură, comodă și unică, lansăm noua modalitatea de restabilire a parolei de acces.

 

Important:

    • Aici găsești informații esențiale privind protecția cardurilor bancare, recomandări de setare parole și protejare împotriva escrocilor.
    • În cazul în care ți-ai schimbat numărul de telefon mobil, solicită actualizarea acestuia la cea mai apropiată unitate Victoriabank;
    • Asigură-te că datele tale personale sunt reînnoite la timp, o poți face la cea mai apropiată unitate Victoriabank;
    • Dacă folosești aplicația VB24 de pe un smartphone, îți recomandăm să folosești autentificarea prin date biometrice (amprenta sau recunoașterea facială).

  • Îți mulțumim pentru încredere și fidelitate,

    Echipa Victoriabank.