12 Februarie 2021
Victoriabank, cu poftă de modernizare

Mai multe unități bancare ale Victoriabank din toată țara au acum un nou design mai proaspăt și mai modern

8 unități redeschise în mai puțin de 2 luni din 2021, după lucrările de modernizare

În primele 2 luni ale anului, mai multe unități Victoriabank au reușit să-și schimbe hainele, finalizând lucrările de modernizare. Unitățile nou renovate reprezintă un spațiu în care a fost adus tot ceea ce înseamnă puterea brandului nou – tinerețe, poftă de business, tot ce înseamnă digital și modern. 

  • Agenția 2, Chișinău, bd. Moscova, 16
  • Agenția 45, Chişinău, str. Ion Creangă, 76
  • Agenția 7 Bălți, str. Ştefan cel Mare, 8/4
  • Sucursala 18, Hâncești, str. Chişinăului, 7
  • Sucursala 8, Chișinău, bd. Decebal 99
  • Sucursala 14, bd. Mircea cel Bătrân 14
  • Agenția 5, Chișinău, str. Puşkin, 32 (Sun City)
  • Agenția 3, Chișinău, bd. Negruzzi, 2/4 (Grand Hall)

Acestea sunt încă 8 unități modernizate după lansarea noii identități de brand Victoriabank, din decembrie 2019, iar lista continuă să se extindă într-un ritm rapid și sigur. Noul design al unităților redă energia și caracterul modern al brandului și oferă un plus de confort și de accesibilitate clienților, persoane fizice și juridice.

Vizitatorii unităților sunt deserviți de operatori universali, după principiul de ghișeu unic. Acesta presupune realizarea tuturor operațiunilor la același ghișeu, ceea ce permite deservirea calitativă și în timp util a clienților. Tot în vederea managementului cozii în unele unități a fost implementat rândul electronic.

Unitățile mai oferă servicii gratuite de rețea Wi-Fi, care permite personalului băncii să demonstreze clienților aplicațiile mobile precum VB24 Mobile și VB24 Pay în timp ce se află chiar în unitatea băncii. Astfel, clienții vor putea fi ghidați să-și instaleze aplicațiile în telefon, să înroleze cardurile în wallet, să achite utilitățile, să realizeze transferuri, să aplice limite tranzacționale și multe altele, direct din telefonul mobil.

Victoriabank oferă clienților o gamă largă de experiențe digitale, totuși pentru operațiuni care necesită prezența la bancă, unitățile pun la dispoziția clienților săi un spectru larg de produse și servicii bancare:

  • Deschiderea și deservirea conturilor curente pentru persoane fizice și juridice;
  • Deschiderea depozitelor;
  • Acordare credite persoanelor fizice și juridice;
  • Efectuarea transferurilor internaționale prin intermediul unei game largi de sisteme de remiteri de bani;
  • Deschiderea și deservirea cardurilor bancare;
  • Achitarea tuturor serviciilor comunale și a altor plăți la ghișeele băncii;
  • Operațiuni de schimb valutar;
  • Alimentarea în timp real a cardurilor bancare cu ajutorul POS-terminalelor;
  • Încasarea numerarului în conturile persoanelor juridice;
  • Consultarea gratuită și abonarea la serviciile online VB24.