Peste 1.1 milioane de tranzacții efectuate prin VB24 în doar patru luni.
Victoriabank continuă să înregistreze progrese în domeniul digital. Doar pe parcursul primelor patru luni ale anului 2021 se atestă o creștere accelerată a migrării clienților spre mediul digital, astfel cota tranzacțiilor prin VB24 Web și VB24 Mobile a ajuns la 70%, iar operațiunile bancare efectuate la ghișeu au fost de doar 30 la sută.
„Republica Moldova e într-o dezvoltare ascendentă în ceea ce privește digitalizarea. Cifrele spun totul, iar o bună parte a oamenilor beneficiază în continuu de noi servicii și tehnologii ce le ușurează modul de viață. Digitalizarea produselor și serviciilor bancare oferă dezvoltare, siguranță în operațiunile online și mult timp economisit. Clienții noștri optează pentru servicii inovatoare și comode, ceea ce ne motivează pe noi, cei de la Victoriabank, să venim mereu în sprijinul lor, să apropiem viitorul...”, a accentuat Președintele Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu.
Totodată, doar în primele patru luni ale anului, Victoriabank a înregistrat peste 1.1 milioane de tranzacții prin VB24, ceea ce demonstrează o schimbare a comportamentului consumatorului și o redirecționare evidentă spre segmentul digital. Spectrul larg de servicii bancare, precum posibilitatea creării unui depozit online, programarea plăților, serviciu E-PIN i-au determinat pe clienții băncii să fie în pas cu noile tendințe ale industriei banking.
”Victoriabank a investit resurse adiționale pentru diversificarea produselor și serviciilor sale digitale, oferind, de asemenea, facilități și reduceri de costuri în cazul în care opțiunea clientului constă în utilizarea serviciilor ce nu implică personalul de la ghișeele băncii”, a declarat Vicepreședintele Victoriabank, Vasile Donica.
Pe lângă comoditate, Victoriabank oferă cea mai largă gamă de servicii și funcționalități de digital banking în Moldova, ceea ce explică preferințele consumatorilor în acest sens.
În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, devine acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul, prin aplicația gratuită VB24 Pay, iar în 2019 plățile cu Garmin Pay.
Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță, prin: VB24 Web, VB24 Mobile, iar persoanele juridice prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa în ceea ce privește securitatea plăților digitale.