8 MAI 2025
Actualizarea datelor personale online pe pagina web a Bancii – temporar indisponibila

Stimate Client(ă),

Prin prezenta, te informăm că începând cu data de 14 mai 2025, opțiunea de actualizare online  a datelor personale “Actualizare chestionar client” disponibilă pe pagina web a Băncii: https://www.victoriabank.md/100-online/actualizare-chestionar-client, va fi temporar indisponibilă.

Astfel, actualizarea datelor personale din această dată va fi posibilă doar la ghișeele subdiviziunilor Băncii.

În acest context, dacă ești plecat(ă) din țară sau nu ai posibilitatea să te apropii la ghișeele subdiviziunilor Băncii, te îndemnăm să actualizezi datele personale online, până pe 13 mai 2025 inclusiv, accesând link-ul: Actualizare Date Personale

Menționăm că, conform legislației în vigoare, este esențial să actualizezi periodic sau să confirmi datele personale, pentru a asigura că beneficiezi de toate serviciile noastre în condiții de siguranță și eficiență.

Actualizarea datelor personale la timp asigură păstrarea informațiilor corecte și complete, ceea ce ajută la prevenirea fraudelor și la respectarea normelor legale, precum și accesul tău la produsele și serviciile bancare , fără întreruperi.

Echipa noastră lucrează în prezent la dezvoltarea unui flux de actualizare date îmbunătățit, menit să vă ofere o experiență și mai confortabilă. Vă vom anunța de îndată ce acest serviciu va fi disponibil pentru utilizare.

Pentru asistență suplimentară contactați Serviciul Suport Clienți:

  • online cu un consultant sau chatbot ALEX accesând pagina băncii victoriabank.md
  • email: suport@vb.md
  • apel telefonic local la numărul scurt 1303 sau +373 22 21 03 03  dacă te afli în străinătate


Îți mulțumim pentru înțelegere și că alegi serviciile Victoriabank.