Responsabilităţile postului:
- Managementul activității Filialei pentru atingerea țintelor de business și a cerințelor stabilite;
- Organizarea şi asigurarea îndeplinirii planului de afaceri;
- Vânzarea și promovarea activă a produselor și serviciilor Băncii;
- Asigurarea îndeplinirii indicatorilor de performanţă ai Filialei şi mărirea bazei de clienţi;
- Asigurarea deservirii calitative a clienților în cadrul Filialei;
- Coordonarea activității de creditare în cadrul Filialei;
- Cooperarea cu entitățile funcționale din sediul central al Băncii și cu alte unități teritoriale ale Băncii;
- Controlul activității Filialei în corespundere cu cerințele stabilite de reglementările interne și cele naționale din domeniul bancar;
- Promovarea culturii corporative a Băncii în relaţiile reciproce ale personalului cu clienţii, urmărirea respectării acestora de către fiecare subaltern, asigurarea respectării Codului de etică;
- Reprezentarea Băncii în relaţiile cu clienţii şi autorităţile publice locale din raza de activitate a Filialei, contribuind la promovarea unei imagini favorabile a Băncii;
- Menţinerea şi promovarea imaginii pozitive a Băncii.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare economice în domeniul financiar-bancar;
- Experiență de lucru: minim 5 ani în domeniul bancar, minim 3 ani în funcții de manager/creditare;
- Cunoașterea reglementărilor în vigoare privind activitatea bancară;
- Cunoaşterea avansată a limbilor română, rusă și engleză;
- Cunoașterea PC la nivel avansat.
Profilul candidatului:
- Abilități de leadership;
- Abilități de conducere a echipei;
- Abilități de vânzare și negociere;
- Capacitate de organizare și control;
- Spirit de inițiativă;
- Capacitate de diagnosticare, analiză și sinteză;
- Receptivitate la schimbări;
- Tenacitate, perseverență, adaptabilitate.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-rile la adresa de e-mail: hr@vb.md
Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care corespund cerinţelor menţionate.