Western Union, lider în remiteri de bani, în colaborare cu Victoriabank, una dintre băncile de top din Republica Moldova, a lansat o platformă de transferuri de bani online, disponibilă 24/7, www.westernunion.com/md, pentru clienții săi din întreaga lume.
Clienții din Moldova au acum o modalitate comodă și rapidă de expediere a banilor în orice colț al lumii, online, de pe orice card de debit sau de credit emis în Moldova. Totodată, expeditorii pot iniția transferul online, ca mai apoi să-l finalizeze în orice reprezentanță Western Union. Fondurile pot fi ridicate la oricare din sutele de mii de locații ale unităților Western Union în peste 200 de țări și regiuni din lume.
„Accelerăm prezența noastră digitală pentru a reflecta amprenta emblematică a Western Union în vânzări la nivel global și local, pentru a oferi clienților posibilitatea de alegere între mai multe canale de deservire ce corespund nevoilor lor de transfer de bani”, a declarat Gabriel Sorbo, Vicepreședinte regional, Europa de Sud la Western Union. „În parteneriat cu Victoriabank, suntem încântați să oferim clienților din Moldova acces la serviciile digitale ale Western Union, permițându-le să transfere banii ușor și rapid în doar câteva clicuri sau glisări.”
„Ne bucurăm că suntem prima bancă din Moldova care colaborează cu Western Union la un astfel de proiect, care oferă clienților săi servicii digitale pentru transferurile internaționale de bani. Scopul nostru comun este de a oferi cele mai calitative servicii posibile și de a crea mai multe oportunități pentru clienții noștri. Banca a investit și va continua să investească în tehnologii superioară ce creează o experiență user-friendly și oferă clientului cele mai moderne facilități bancare. Acest serviciu se referă la dezvoltarea de noi modalități de a trimite bani și de a răspunde nevoilor actuale ale clienților” a declarat Vladimir Stovbun, Director Departamentul Retail, Victoriabank.
Western Union este prezent pe piața din Republica Moldova din 1994.
Ghid de utilizare:
În conformitate cu reglementările locale, înainte de prima utilizare a platformei, clienții trebuie să se înregistreze pe www.westernunion.com/md, apoi să se identifice folosind un număr de telefon moldovenesc și să prezinte date din buletinul de identitate sau din pașaportul valabil. În cazul în care tranzacția depășește limita de 20.000 MDL, este necesară identificarea clientului prin prezentarea la orice unitate Victoriabank. După îndeplinirea tuturor pașilor, clienții vor primi o notificare SMS de confirmare a înregistrării pe platformă.
Pe lângă comoditatea și rapiditatea de a transfera bani oricând și oriunde în lume, site-ul furnizează date privind ratele de schimb valutar și comisioane, oferă posibilitatea de a urmări statutul tranzacției online și de a vizualiza tranzacții anterioare sau în așteptare.
Odată ce înregistrare a fost realizată cu succes, clientul poate iniția transferul, introducând datele destinatarului. După finalizarea tranzacției clientul va primi un mesaj de confirmare a tranzacției ce va conține numărul de urmărire a transferului (MTCN). Acesta va permite utilizatorului să monitorizeze etapele transferului. Atenție! Numărul de urmărire nu poate fi expediat decât destinatarului transferului. Pentru comoditate, orice utilizator are posibilitate să salveze detaliile tranzacției ca pe un șablon, pentru transferuri ulterioare.
Pentru mai multe informații, clienții sunt invitați la orice unitate Victoriabank, pot telefona la (022) 576140, sau pot expedia un mesaj la adresa de e-mail: westernunion@vb.md.