11 Mai 2018
Victoriabank vine cu o abordare nouă pentru clienții persoane fizice şi companii

Comunicat de presă, 11 mai 2018

 

Victoriabank vine cu o abordare nouă pentru clienți, prin reorganizarea activității pe două linii principale de business, Retail şi Corporate. Este un prim pas în ceea ce priveşte replicarea la Victoriabank a modelului de organizare a Băncii Transilvania. Noua structură susține prioritățile Victoriabank, şi anume: abordarea diferită a IMM-urilor din Republica Moldova, susținerea antreprenorilor medici şi ai celor din agribusiness, dezvoltarea canalelor alternative de banking şi modernizarea serviciilor şi produselor.

 

Vladimir Stovbun este Directorul Departamentului Retail, iar Sorin Ignat, Directorul Departamentului Companii. Vladimir Stovbun are peste 20 de ani în domeniul bancar, timp în care a făcut parte din echipa Victoriabank care a lansat pe piață primul card, primul bancomat, primul POS şi primul centru de procesare. Sorin Ignat vine de la Banca Transilvania, unde a fost Directorul Departamentului Agribusiness. Acesta are, de asemenea, peste 20 de ani de experiență în banking.

Victoriabank este a treia bancă din Republica Moldova, în funcție de active. Are aproape 570.000 de clienți, dintre care aproape 25.000 sunt companii, iar circa 545.000 sunt persoane fizice.

 

Banca Transilvania și Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare sunt parteneri strategici și acționari majoritari ai Victoriabank, având peste 70% din capitalul social. Împreună şi-au propus să continue creșterea Victoriabank şi să contribuie la consolidarea mediului bancar din Republica Moldova.