Stimați clienți,
Pentru îmbunătățirea calității serviciilor prestate, Victoriabank va desfășura lucrări de mentenanță pe sistemele sale IT miercuri, 10 octombrie 2018, de la ora 1:00 - până la ora 5:00 (ora Moldovei, UTC/GMT+2).
Acest lucru va genera întreruperi în funcționarea sistemelor electronice ale Băncii noastre și cele partenere (BCR, Comerțbank, Energbank, Eximbank, FinComBank).
Următoarele servicii vor întâmpina rețineri/deficiențe la procesare:
- Web Banking, VictoriaMobile și VictoriaPay;
- Plățile cu cardurile noastre la comercianți și pe internet (Egateway);
- Retragerile de numerar de la bancomate (ATM) nu vor fi posibile;
- Achitările la POS terminalele noastre nu vor fi posibile.
Recomandările Victoriabank pentru clienți sunt următoarele:
- asigurarea unei rezerve de numerar pentru intervalele orare menționate;
- realizarea de plați prin Internet Banking în afara perioadei de timp specificate;
- încercarea repetată de realizare a plăților cu carduri online, în cazul în care acestea sunt necesare în intervalele orare menționate.
Date de contact pentru informații suplimentare și asistență 24/7 – tel: (022) 21 02 02, (022) 21 03 03 sau prin e-mail: card.bancar@vb.md.
Echipa Victoriabank a încercat sa găsească zile și intervale orare care să genereze eventual disconfort unui număr cât mai mic de clienți. Mulțumim pentru înțelegere!
