Stimați clienți,
NU cădeți pradă capcanelor de fraudă! Fie că e vorba de fraude la bancomate, pe internet, apel telefonic – fiți vigilenți. Escrocii folosesc diverse scenarii, implicați fiind pe platforme diferite. Soluția este prudența.
E necesar să fiți atenți la detaliile precum:
De regulă, presupusul reprezentant al securității sau al oricărei bănci vă informează că există o problemă de siguranță sau de securitate asociată cu contul dvs. bancar/cardurile de plată și/sau aplicația mobilă/internet, solicitând, astfel, informații imediate, cum ar fi comunicarea datelor confidențiale de identificare sau confirmare (spre exemplu: parole de unică folosință din sms la telefon, codul de securitate (CVV1, CVV2), date personale, data expirării cardului etc.). În acest caz, sigur sunteți în contact cu un ESCROC! – urmează să întrerupeți convorbirea.
NU FURNIZAȚI informațiile secrete solicitate de apelant, oricine ar fi acesta și oricât de convingător ar fi, chiar dacă se prezintă de la Victoriabank, de la organizațiile de securitate sau altă instituție financiară, ori vă telefonează prin Viber, Whatsapp, etc.: spuneți-i că reveniți cu un apel și contactați imediat Banca dvs. – numărul Call-Centru 24/24 este indicat în spatele cardului, la fel, afișat pe pagina web a băncii sau în aplicația mobilă/internet. Verificați și consultați doar sursa oficială a băncii www.victoriabank.md.
Dacă vi se pare ceva suspect sau aveți anumite îndoieli legate de mesajele primite sau bancomatul pe care îl folosiți este indicat să contactați banca pentru a o sesiza sau a clarifica situația existentă.
Rugăm să fiți vigilenți și prudenți, iar cel mai important informați! #CuPoftăDeSiguranță