În caz de distrugere, avariere, dispariţie sau deteriorare a vehiculului, clientul (asiguratul) este
obligat, în termen de 2 zile lucrătoare să informeze compania de asigurare cu care a fost încheiat
contractul de asigurare (prin cerere scrisă, fax, e – mail, telefon) despre producerea evenimentului
asigurat şi să prezinte Asiguratorului, în termen de 3 (trei) zile lucrătoare, spre examinare vehiculul
deteriorat, echipamentul suplimentar şi resturile acestora (până la reparaţie) şi să coordoneze cu
Asigurătorul acţiunile ulterioare pentru regularizarea daunelor.
Examinarea vehiculului se efectuează imediat la data prezentării acestuia cu întocmirea procesului verbal
în care se indică defecţiunile existente. Procesul verbal de constatare a pagubelor se semnează de către
Asigurat, sau reprezentantul său legal şi Asigurator, prin reprezentantul său. Nerespectarea de către
Asigurat a prevederilor prezentului punct, atrage după sine refuzul Asiguratorului în plata despăgubirii
de asigurare.