Карьера

  • La Victoriabank, avem un mediu de lucru prietenos și motivant, unde fiecare angajat se simte parte dintr-o echipă unită. Punem preț pe dezvoltarea personală și profesională, oferind siguranță, stabilitate și respect. Ne diferențiem prin beneficii unice și sprijin real în momentele care contează, pentru ca fiecare coleg să se simtă apreciat și susținut.

    Suntem determinați să facem lucruri mari - îmbinăm pasiunea, spiritul de echipă și grija față de oameni, adăugăm fapte bune și culegem împreună rezultatele.

    Așadar, hai să facem echipă! Aplică pentru rolul care ți se potrivește cel mai bine. 😃

Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:


  • experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • reduceri la produsele și serviciile bancare
  • oportunități de creștere profesională
  • prime de performanțe, prime de vacanțe și prime variabile
  • bonus pentru recomandarea unui angajat
  • colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • zile libere pentru evenimente speciale
  • echilibru între viața profesională și viața personală
  • și lista continuă 😃

Specialist / specialistă Secția Procesare Operațiuni Credite | Direcția Operatiuni

Ce vei face în rolul de Specialist Procesare Operațiuni Credite:

  • Vei redacta contracte de credit/garanții și vei înregistra tranzacțiile în sistemul informatic
  • Vei procesa toate operațiunile aferente tranzacțiilor de credit (debursări /rambursări, polite, etc.)
  • Vei urmări încasarea comisioanelor, dobânzilor și a ratelor de credit la termenul de plată, inclusiv a sumelor restante
  • Vei participa la dezvoltarea de aplicații specifice gestionării creditelor din portofoliu

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Experiență în domeniul financiar bancar min. 2 ani
  • Studii superioare în domeniul economic
  • Capacități de organizare și planificare, acuratețe și atenție la detalii
  • Cunoștințe de aplicare MS Office

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău pe mail-ul hr@vb.md, și hai în echipa noastră!

Șef / Șefă secție | Secția Produse Retail

Ce vei face în acest rol:

  • Organizarea activității secției
  • Dezvoltarea și optimizarea produselor: conturi, pachete de servicii, depozite, plăți și remitențe, etc.
  • Analiza pieței și identificarea oportunităților de optimizare a produselor tranzacționale
  • Coordonarea proiectelor de digitalizare și onboarding clienți
  • Definirea politicilor și a indicatorilor de performanță pentru portofoliul de produse Retail

Profilul și cerințele față de candidat:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență relevanta profilului minim 3 ani (experienta manageriala constituie un avantaj)
  • Abilități analitice, de leadership și comunicare
  • Cunoștințe avansate de aplicare MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!

Specialist / Specialistă operațiuni canale alternative | Direcția Operațiuni

Ce vei face în acest rol:

  • Acordarea primei linii de suport prin intermediul call center-ului pentru clienții băncii persoane juridice la setarea și utilizarea aplicației de internet banking
  • Asigurarea suportului (configurare, instalare, training și suport ulterior) pentru aplicația internet banking dedicată persoanelor juridice
  • Propunerea dezvoltărilor și functionalităților noi pentru toate canalele electronice din gestiune și colaborerea cu toate departamentele/direcțiile necesare în vederea realizării acestor proiecte

Profilul și cerințele față de candidat:

  • Studii superioare (preferabil în domeniul economic)
  • Cunoștințe avansate de aplicare MS Office
  • Cunoașterea limbilor: romană, rusă, engleză

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău pe mail-ul hr@vb.md, și hai în echipa noastră!

Șef / Șefă secție | Secția carduri de credit

Ce vei face in acest rol:

  • Organizarea activitatea secției
  • Coordonarea, dezvoltarea și administrarea portofoliului produselor de carduri de credit
  • Organizarea Campaniilor de Marketing
  • Asigurarea respectării legislației in vigoare si cerințelor sistemelor de plăti

Profilul și cerințele față de candidat:

  • Experiență minim 3 ani în domeniul creditelor (experiența in domeniul cardurilor de credit constituie un avantaj
  • Experiență manageriala minim 2 ani
  • Abilități analitice, de leadership și comunicare
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!

Manager / Manageră vânzări echipa telesales | Direcția Customer Service

Ce vei face in acest rol:

  • Coordona, motiva și dezvolta echipa Telesales
  • Stabili și urmări indicatorii de performanță (KPI), asigurând creșterea ratelor de succes și conversie
  • Optimiza procesele și scripturile de vânzare
  • Elabora rapoarte periodice privind performanța echipei și contribui la atingerea țintelor

Profilul și cerințele față de candidat:

  • Studii superioare (preferabil în domeniul economic, marketing sau management)
  • Experiență în vânzări/coordonarea unei echipe Telesales/Telemarketing
  • Abilități de leadership și comunicare
  • Orientare către rezultate, performanță și satisfacția clientului
  • Cunoștințe de lucru cu instrumente CRM și raportare de vânzări

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!

Specialist / Specialistă reclamații

Ce vei face în acest rol:

  • Vei gestiona reclamațiile și solicitările complexe ale clienților
  • Vei colabora cu colegii din diverse subdiviziuni în vederea rezolvării sesizărilor
  • Vei elabora/implementa/optimiza procesele în scop de prevenire a reclamațiilor
  • Vei asigura comunicarea eficientă cu clienții pe parcursul gestionării cazurilor prin diferite canale de comunicare

Profilul și cerințele față de candidat:

  • Studii și experiență în jurisprudență / domeniul bancar
  • Abilități de comunicare
  • Atent(ă) la detalii
  • Rezistent(ă) la stres
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!

Manager / Manageră de produs Retail

Care este rolul unui manager de produs Retail?

  • Analizează și identifică oportunități pentru dezvoltarea de noi produse sau modificarea celor existente, în linie cu strategia băncii, așteptările clienților și modificările de pe piața
  • Elaborează reglementările interne aferente (descrieri de produs, proceduri de lucru, etc) și le actualizează ori de cate ori este necesar
  • Defineşte cerinţele funcționale aferente produselor și/sau serviciilor adresate persoanelor fizice (inclusiv clienților private banking), întocmește planurile pentru implementarea acestora, urmarește și participă la testarea și implementarea acestora în sistemele informatice ale băncii
  • Formulează propuneri privind nivelul taxelor, comisioanelor, dobânzilor aferente produselor gestionate

Care este profilul unui manager de produse retail?

  • Studii: Superioare
  • Experiență: domeniul finanaciar-bancar, poziție similară minim 1-2 ani
  • Competențe: analiză, statistică, product management
  • Competențe lingvistice: limbă engleză nivel avansat

Sigur că te întrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:

  • experiențe de învățare, training-uri dezvoltare profesională și personală gratuite
  • primă de performanță și primă de vacanță
  • free lunch/ drinks
  • colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • zile libere pentru evenimente speciale
  • reduceri la produsele și serviciile bancare
  • echilibru intre viața profesională și viața personală

Hai în echipa Victoriabank :)

Auditor / Auditoare IT | Direcţia Audit Intern

Ce vei face:

  • Vei analiza procesele și sistemele IT pentru a identifica riscuri și oportunități de îmbunătățire
  • Vei participa la misiuni de audit IT și vei contribui la elaborarea rapoartelor
  • Vei colabora cu echipele tehnice pentru a înțelege infrastructura, aplicațiile și controalele de securitate
  • Vei propune recomandări pentru optimizarea proceselor IT și creșterea nivelului de securitate

Ce căutăm la tine:

  • Experiență operațională într-unul sau mai multe domenii IT (administrare sisteme, rețele, baze de date, securitate informațională, programare, project management)
  • Cunoștințe solide despre managementul serviciilor IT și bune practici (ITIL, ISO 27001 – avantaj)
  • Abilități analitice și atenție la detalii
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu este un avantaj
  • Competențe MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Constituie un avantaj:

  • Certificări internaționale (CISA, ITIL, ISO 27001, CEH etc.)
  • Experiență în proiecte de securitate sau implementare de soluții IT

Ce îți oferim:

  • Oportunitatea de a învăța și dezvolta competențe în audit IT
  • Mediu profesionist, orientat spre dezvoltare continuă
  • Posibilitatea de a participa la programe de formare și certificare

Transmite CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Operator / Operatoare Suport Clienți | Direcția Customer Service

📢 Atenție candidaților care doresc să înceapă sau să continue o carieră în domeniul bancar

Alătură-te unei echipei de profesioniști motivați și prietenoși, si in general de oameni buni! Nu ai experiență? Nicio problemă, suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi!

Ce așteptam de la tine: sa fii harnic, organizat, dornic sa înveți, comunicabil și…cu dragoste față de oameni.

Ce vei face la noi?

  • Vei analiza și gestiona solicitările clienților Victoriabank la telefon, în conformitate cu procedurile și reglementările interne
  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile și produsele care li se potrivesc
  • Vei acorda clienților toată atenția, profesionalismul și dorința de a-i ajuta

Sigur că te întrebi: "ce vom oferi noi" 😊

  • din prima zi vei avea parte de 3 săptămâni de pregătire plătită în Școala noastră internă – ne asigurăm că ești pregătit înainte de a interacționa cu clienții
  • Pe lângă salariul lunar, vei primi și Tichete de masă (~1500 MDL lunar. 70 lei per zi lucrată)
  • Un salariu suplimentar când vei pleca în vacanță
  • Bonusuri de performanță trimestriale și anuale - mărimea depinde de tine 😊
  • Prime de sărbători și zile libere plătite de noi pentru momente speciale – ziua ta de naștere și a copiilor tăi
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

În același timp vei avea parte de:

  • Colegi veseli și ambițioși, gata să te ajute și să îți ofere suport și ghidare, dar să nu crezi că vor face munca pentru tine 😊
  • Multă muncă.... uneori foarte multă muncă
  • Clienți recunoscători și uneori... supărați 😉 dar te învățăm noi cum să facem față unor astfel de provocări
  • Un ritm alert de lucru – dar unul care te va motiva să devii cea mai bună versiune a ta!

Dacă simți că te potrivești, aplică direct aici și noi te vom contacta pentru a ne cunoaște mai bine 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Specialist / Specialistă reglementări | Direcția Guvernanță Corporativă

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Monitorizarea modificărilor în legislația națională în vigoare, actele Băncii Naționale a Moldovei și altor autorități de resort, în vederea asigurării conformării reglementărilor interne cu acestea
  • Ținerea Registrului de Reglementări Interne, actualizarea și monitorizarea reglementărilor interne în aplicația dedicată
  • Informarea angajaților Băncii cu privire la modificările survenite în Reglementări Interne
  • Emiterea notelor de serviciu, avizelor în vederea aplicării actelor normative emise de Banca Națională a Moldovei sau/şi de alte autorități competente

Ne așteptăm să ai:

  • Studii superioare cu profil juridic
  • Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat
  • Cunoștințe avansate în utilizarea aplicațiilor MS Office
  • Experiență relevantă în roluri similare constituie un avantaj

Dacă simți că te potrivești, expediază un CV la aici și noi te vom contacta pentru a ne cunoaște mai bine 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Manager / Manageră relații clienți Retail, mun. Chișinău, or. Cahul

📢 Atenție candidaților care doresc oportunități profesionale în banking 😃

Suntem în căutare de colegi motivați și ambițioși, care își doresc să se alăture echipei Victoriabank.

🎯 Ce vei face în acest rol?

  • Vei oferi consultanță clienților și să îi sprijine în obținerea unui credit
  • Vei fi un bun ambasador al produselor și serviciilor Victoriabank, dedicate clienților persoane fizice
  • Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative
  • Vei da dovadă de inițiativă, proactivitate și responsabilitate în fiecare interacțiune

🎯 Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:

  • Experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • Prime de performanță, prima de vacanța, prime de sărbători
  • Bonus generos pentru recomandarea unui angajat
  • Free coffee&lunch
  • Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • Zile libere pentru evenimente speciale
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Manager / Manageră relații clienți IMM, mun. Chișinău, or. Cahul

📢 Atenție candidaților care doresc oportunități profesionale în banking 😃

Suntem în căutare de colegi motivați și ambițioși, care își doresc să se alăture echipei Victoriabank.

🎯 Ce vei face în acest rol?

  • Vei oferi consultanță clienților persoane juridice și îi vei sprijini în obținerea unui credit
  • Vei monitoriza și gestiona portofoliul de clienţi persoane juridice
  • Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative
  • Vei da dovadă de inițiativă, proactivitate și responsabilitate în fiecare interacțiune

🎯 Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:

  • Experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • Prime de performanță, prima de vacanța, prime de sărbători
  • Bonus generos pentru recomandarea unui angajat
  • Free coffee&lunch
  • Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • Zile libere pentru evenimente speciale
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Analist / Analistă Clienți Corporativi | Direcția Clienți Corporativi

Ce vei face în rolul de analist:

  • Evaluarea performanțelor financiare ale clienților
  • Interpretarea rapoartelor financiare și indicatorilor de risc
  • Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu clienții corporativi
  • Elaborarea unor strategii de minimizare a riscurilor
  • Capacitatea de a efectua analiză financiara și de industrie

Care este profilul unui analist:

  • Studii în economie, finanțe, management sau domenii similare
  • Certificări precum CFA, ACCA sau alte programe în domeniul financiar-bancar pot reprezenta un avantaj
  • Înțelegerea piețelor financiare și a produselor bancare (credite, leasing, investiții)
  • Cunoasterea limbii engleză reprezenta un avantaj
  • Planificare și organizare
  • Gândire strategică

La Victoriabank, oferim un mediu de muncă sigur și respectuos, unde dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. Beneficiile unice și sprijinul în momentele importante ne definesc.

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Contabil / Contabilă | Direcția Contabilitate

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Monitorizarea bilanțului contabil și operațiunilor înregistrate în evidența contabilă
  • Perfectarea rapoartelor
  • Gestiunea procesului de inventariere
  • Monitorizarea datoriilor debitoare și creditoare
  • Gestiunea și evidența contabilă a stocurilor de mărfuri, investițiilor impbiliare, cheltuielilor, etc.

Ne așteptăm să ai:

  • Studii superioare în contabilitate
  • Experiență în contabilitatea întreprinderii sau bancară de minim 3 ani
  • Experință în utilizarea 1C Contabilitate
  • Nivel mediu de cunoaștere a limbilor străine engleză, rusă
  • Capacitați de organizare, planificare și lucru în echipă
  • Cunoașterea și respectarea IFRS și legislației în domeniu

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te incurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Specialist / Specialistă MIS | Direcția Sistem Informațional de Management

Ce vei face în acest rol:

  • Analiza și optimizarea bazelor de date utilizând SQL și PL-SQL
  • Dezvoltarea și implementarea proceselor de integrare a datelor, asigurând coerența și acuratețea acestora
  • Colaborarea cu echipele de afaceri pentru a înțelege cerințele business și a traduce aceste cerințe în soluții tehnice eficiente
  • Crearea și gestionarea rapoartelor și a seturilor de date pentru susținerea liniilor de business și a proceselor de raportare
  • Dezvoltarea rapoartelor și dashboard-urilor în Power BI

Care este profilul colegulului pe care îl căutăm?

  • Studii superioare în domeniul IT sau domenii conexe
  • Experiență în lucrul cu baze de date folosind SQL și PL-SQL
  • Capacitatea de a colabora eficient cu diverse echipe și de a înțelege nevoile de afaceri
  • Experienţă bancară minim 1 an

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Specialist / Specialistă produse IMM | Direcția Clienți IMM

La Victoriabank se caută oameni talentați, activi, ambițioși si cu o dorință extraordinară de afirmare 💙

Una din funcțiile care reflectă aceste valori este cea de specialist produse IMM, Direcția Clienți IMM 😃

Care este rolul unui specialist produse IMM:

  • Analizează nevoile de produse și servicii ale clienților IMM ai băncii
  • Proiectează produse noi conform cerințelor clienților, segmentelor de clienți în domeniul produselor de pasiv IMM din oferta băncii: conturi curente, pachete de produse
  • Adaptează și îmbunătățește produsele de pasiv existente la nevoile clienților IMM și in funcție de produsele similare ale concurenței

Care este profilul candidatului:

  • Studii superioare cu profil economic
  • Experiență bancară minim 3 ani
  • Orientare spre proces și rezultat

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Auditor / Auditoare

Descrierea jobului sau ce vei face de fapt:

  • Desfășurarea activităților de audit intern
  • Evaluarea sistemului de control intern al subdiviziunii auditate
  • Depistarea deficiențelor pe parcursul auditării și elaborarea propunerilor de optimizare a proceselor auditate

Ne așteptăm să ai:

  • Studii superioare profil audit/contabilitate
  • Experiența în audit constituie un avantaj
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Manager / Manageră regional operațiuni | Direcția Operațiuni

Ce vei face în rolul de manager regional operațiuni 😃

  • Vei planifica și coordona activitatea operațională din sucursalele băncii
  • Vei efectua vizite în sucursalele băncii în scop de suport
  • Vei asigura suportul liniilor de business și subdiviziunilor băncii în scopul creșterii gradului de satisfacție al clienților interni și externi
  • Vei participa la integrarea noilor angajați, stabilirea programelor de instruire pentru angajații din sucursale, participarea la evaluarea performanței angajaților din sucursale

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență bancară de minim 3 ani
  • Capacități de management, organizare și planificare
  • Cunoștințe de aplicare MS Office

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Șef / Șefă agenție, or. Chișinău, or. Bălți

Dacă ești ambițios, cu vise mărețe și cu #PoftăDeLucru, aplică pentru rolul de Șef Agenție și acceptă provocarea profesională de la Victoriabank! 😃

Ce vei face în această poziție managerială?

  • Vei gestiona activitatea unei unități bancare universale
  • Vei fi liderul unei echipe care ajută cu drag clienții să aleagă cele mai potrivite soluții financiare
  • Vei promova standarde înalte de calitate a interacțiunii cu clienții

Care sunt criteriile de calificare?

  • Abilități de organizare și planificare
  • Maturitate și experiență profesională
  • Jucător de echipă cu putere de convingere 😃
  • Orientare spre client, orientare spre rezultat, perseverență și responsabilitate

De ce să alegi o carieră alături de noi?

  • Pachet atractiv de beneficii
  • Traininguri gratuite de pregătire și perfecționare profesională și personală
  • Oportunități de creștere și dezvoltare a carierei
  • Și nu în ultimul rând - posibilitatea de a fi parte a unei echipe performante, tinere, dinamice și prietenoase de învingători, echipa #OamenilorDeLaVictoriabank!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Specialist / Specialistă servicii clienți, mun. Chișinău, or. Bălți, or. Ialoveni

Alătură-te unei echipei de profesioniști motivați și prietenoși, și în general de oameni buni! Nu ai experiență? Nicio problemă, suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi!

🎯 Ce așteptam de la tine: sa fii harnic, organizat, dornic sa înveți, comunicabil și…cu dragoste față de oameni.

🎯 Ce vei face la noi? Vei consilia clienți privind produsele bancare, vei efectua operațiuni cu numerar/ fără numerar cu persoane fizice și juridice. Toate aceste lucruri… te învățăm noi în scoală noastră interna si nemijlocit la locul tău de munca. 🙂

🎯 Sigur că te întrebi: "ce vom oferi noi" 😊

  • din prima zi vei avea parte de 3 săptămâni de pregătire plătită în Școala noastră internă – ne asigurăm că ești pregătit înainte de a interacționa fața-n fața cu clientul
  • Pe lângă salariul lunar, vei primi și Tichete de masă (~1500 MDL lunar. 70 lei per zi lucrată)
  • Un salariu suplimentar când vei pleca în vacanță
  • Bonusuri de performanță trimestriale și anuale - mărimea depinde de tine🙂
  • Prime de sărbători și zile libere plătite de noi pentru momente speciale – ziua ta de naștere și a copiilor tăi
  • Reduceri la produsele și serviciile bancare

În același timp vei avea parte de:

  • Colegi veseli și ambițioși, gata să te ajute și să îți ofere suport și ghidare, dar să nu crezi că vor face munca pentru tine 😊
  • Multă muncă.... uneori foarte multă muncă
  • Clienți recunoscători și uneori... supărați 😉 dar te învățăm noi cum să facem față unor astfel de provocări
  • Un ritm alert de lucru – dar unul care te va motiva să devii cea mai bună versiune a ta!

Dacă simți că acest rol ți se potrivește, trimite-ne CV-ul tău aici și hai să discutăm! 😊

Notă: Protecția datelor Dvs. personale reprezintă una din prioritățile B.C. Victoriabank S.A. Banca Vă informează că este înregistrată la Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în calitate de operator de date cu caracter personal sub numărul 0000092. Datele Dvs. cu caracter personal sunt colectate, prelucrate, stocate și păstrate în conformitate cu Legea nr.133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
VB24