8 НОЯБРЯ 2022
Un apel aparent de la Victoriabank

Persoanele rău intenționate devin tot mai inventive, din păcate. Așadar, dacă te sună cineva de pe un număr de telefon asemănător (sau chiar identic) cu cel al Serviciului Suport Clienți Victoriabank (1303, +373 22 21 03 03), îţi poţi da seama singur dacă suntem noi, oamenii de la Victoriabank, sau nu. Simplu, nu îți vom cere niciodată datele cardului prin telefon.

Da, noi, din Victoriabank, comunicăm de multe ori cu clienții prin telefon. Uneori te sunăm când e nevoie, la fel cum suntem non-stop la telefonul 1303, +373 22 21 03 03. Însă dacă te sună cineva care spune că este X de la Victoriabank și îți semnalează o problema în relația cu banca, insistând că poate fi rezolvată imediat dacă iei măsuri comunicând informații confidențiale, cum ar fi coduri de utilizator, parole, coduri de autorizare trebuie să iți dea de bănuit.

Cum “creativitatea” e mare în acest domeniu, răufăcătorii îți pot cere, de exemplu, instalarea pe calculator/laptop a aplicației Any Desk și te mai și ajută de la distanță să o faci. Ai mare grijă, nu suntem noi.

Recomandări:

  • Nu da curs acţiunilor (de exemplu, nu spune datele cardului, parole, SMS OTP)
  • Întrerupe convorbirea

Scrie-ne un e-mail aici: card.bancar@vb.md