Victoriabank, tot mai mult parte din viața oamenilor: +80% volumul operațiunilor efectuate la distanță în prima jumătate a anului faţă de aceeași perioadă din 2019

Victoriabank, bancă de top din Republica Moldova, contribuie tot mai mult la digitalizarea oamenilor și oferă servicii de ultimă generație prin investițiile făcute și lansările periodice.

 

Online bankingul și cardurile înseamnă confort și mobilitate pentru clienți, ambele fiind în creștere în preferințele acestora, așa cum arată și cifrele pe primul semestru din acest an:

 

  • Clienții care doresc un împrumut de la Victoriabank, pot aplica online pentru cardul de credit STAR Card, credite de consum, credite imobiliare, credite auto, respectiv la  programul „Prima Casă”. Facilitatea a fost lansată la sfârșitul lui 2018, iar de atunci a adus aproape 20.000 de aplicații.

 

  • Peste 350.000 de carduri din Republica Moldova sunt emise de Victoriabank, iar dintre acestea 12.000 sunt carduri de credit. Banca are peste 17% cota de piață la finalul lunii iunie a.c., 0,55 % față de primul semestru al anului trecut.

 

 

  • În acest an prin aplicația VB24 Pay s-au făcut 10.000 de tranzacţii/lună. VB24 Pay este singurul portmoneu digital bancar din țară, fiind lansat încă în 2017. Poate fi descărcat gratuit de pe Google Play și este disponibil pentru smartphone-urile cu un sistem de operare Android 4.4 și versiuni superioare cu modulul NFC.

 

  • În fiecare zi din primul semestru din acest an au fost efectuate, în medie, 500 de plăți cu telefonul, prin VB24 Pay și Garmin Pay. Victoriabank este prima bancă din Moldova care a lansat Garmin Pay, în 2019, iar aplicaţia este disponibilă atât deținătorilor de carduri Visa, cât și Mastercard, care pot fi înrolate cu ușurință în dispozitivele Garmin compatibile.

 

 

  • VB24 Web și VB24 Mobile, serviciile de online banking Victoriabank, au ajuns la peste 177.000 de utilizatori la finalul lunii iulie a.c., cu 47.000 de utilizatori mai mult față de aceeași perioadă din 2019. Cele mai frecvente operațiuni de la distanță au fost, în prima parte a anului, următoarele: plată utilități, transferuri către conturile proprii și ale altor clienți, schimb valutar și achitări pentru serviciile publice, achitări ale impozitelor.

 

  • Prin aplicația mobilă VB24 Mobile și pagina de web banking VB24 Web, utilizatorii au realizat în acest an circa 400.000 de operațiuni/lună, în comparație aceeași perioadă a anului 2019 când au fost realizate aproximativ 250.000 de operațiuni. Volumul operațiunilor a fost maxim în iulie a.c., când a depășit valoarea de 250 milioane de lei.

 

  • Preferința pentru utilizarea mediilor digitale se remarcă și în cadrul clienților companii. Volumul tranzacțiilor efectuate prin VB24 Business a crescut cu  2,13% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă din 2019.
  • Victoriabank a modificat la începutul acestui an tehnologia eliberării PIN-codului pentru clienții de carduri, înlocuind plicul cu PIN-cod cu un PIN-cod temporar (E-PIN), primit pe SMS.. În primele 6 luni ale anului, au fost emise aproape 35.000 de carduri, cu eliberarea E-PIN-ului. Clienții se arată mulțumiți de noua procedură care le oferă siguranță în plus, le economisește considerabil timpii de așteptare la ghișeul băncii și care le oferă posibilitatea gratuită de a alege PIN-ul dorit. Clienții deja existenți, deținători de carduri, au și ei posibilitatea modificării gratuite a PIN-ului, prin intermediul oricărui bancomat Victoriabank.

 

  • Numărul și volumul operațiunilor realizate prin intermediul canalelor de deservire la distanță, dedicate persoanelor fizice a crescut cu 63%, respectiv cu 80% în primele șase luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut.

 

  • Victoriabank are una dintre cele mai mari rețele de bancomate din Moldova. La finalul lunii iunie a.c. a ajuns la aproape  180 de ATM-uri în întreaga țară, dintre care aproape 40 sunt Cash-In.

 

Victoriabank, ca bancă inovatoare și digitalizată datorită nenumăratelor premiere pe care le-a adus pe piața din Moldova, va continua să vină cu noutăți pentru clienți – atât pentru o experiență cât mai bună a acestora în relația cu banca, cât și pentru a încuraja bankingul de la distanță.