Comunicați operatorului numărul de control al transferului (format din 8 cifre), numele și prenumele ordonatorului, țara de origine, valuta și suma transferului așteptată
Primiți chitanța și banii
Cum să modificați datele transferului?
Vă invităm în locația de unde ați efectuat transferul cu un act de identitate valabil
Prezentați operatorului chitanța de expediere a banilor și menționați modificările pe care doriți să le efectuați
Datele care pot fi modificate sunt: numele și prenumele beneficiarului și întrebarea de control
Primiți chitanța care atestă modificarea datelor transferului
Comision pentru modificarea datelor transferului nu se percepe
Cum să anulați transferul?
Vă invităm în locația de unde ați efectuat transferul cu un act de identitate valabil
Prezentați operatorului chitanța de expediere a banilor și menționați că doriți să anulați transferul
Primiți chitanța de retur și încasați banii
Comisionul achitat pentru expedierea banilor nu se returnează
La anularea transferului alte comisioane nu se percep
Transferul poate fi returnat doar dacă nu a fost deja eliberat beneficiarului
Acte de identitate acceptate
Pentru rezidenți: buletin de identitate sau permis de ședere;
Pentru nerezidenți - pașaportul străin;
Pentru apatrizi - documentul de călătorie.
Pentru mai multe informații legate de serviciul MoneyGram, apelați: 0 (22) 576244; 0 (22) 576140