DA! Internet banking

achitați serviciile comunale și orice alte facturi, verificați contul de card din orice colț al lumii, la orice oră

Aveți cel puțin 10 motive să vă abonați la DA! Internet banking:

 

  1. Beneficiați de acces deplin la informații pentru toate cardurile și conturile de card bancare în regim 24/24;
  2. Vizualizați soldul și istoria tranzacțiilor ale conturilor de card;
  3. Vizualizați grafic distribuirea cheltuielilor pe categorii de comercianți, prin intermediul analizatorului financiar;
  4. Blocați și deblocați cardurile deținute;
  5. Închideți sau reemiteți cardul bancar la distanță;
  6. Efectuați transferuri de bani între carduri și conturile de card proprii;
  7. Efectuați transferuri de bani între cardurile dvs. bancare și la cardurile bancare Visa ale altor bănci din țară cât și din toată lumea;
  8. Efectuați plăți sau transferuri către furnizori de servicii, operatori de telefonie mobilă, Internet, cablu TV și alte utilități, inclusiv facturile cu date de contor pentru gaz, apa, etc.;
  9. Achitați serviciile publice incluse în serviciul guvernamental de plăți electronice MPay: taxa pentru grădinițe, amenzi ale poliției, servicii de stare civilă și etc.;
  10. Stabiliți și gestionați limitele tranzacționale ale cardului bancar, și alte setări suplimentare de securitate ale cardurilor și conturilor de card.

 

În plus cu DA! Internet banking puteți:

 

  • Vizualizați rechizitele contului de card;
  • Crearea șabloanelor de plată;
  • Modificați sau personalizați denumirea cardului;
  • Treceți de la o limbă la alta în timpul unei și aceiași sesiuni de lucru.

 

Cum să mă abonez gratuit la *DA! Internet banking?

*Pentru a avea acces gratuit la serviciul DA! Internet banking, executați următorii pași:

  1. Numărul de telefon mobil care vă aparține să fie introdus în cererea de emitere a cardului (veți obține un SMS cu codul de acces)
  2. Activați cardul la bancomat prin operațiunea de verificare a soldului
  3. Urmați instrucțiunile de mai jos

 Online prin intermediul paginii WEB

 Prin intermediul bancomatului Victoriabank

4. Descărcați gratuit aplicația VictoriaMobile de pe App Store sau Google Play. Detalii privind utilizarea aplicației găsiți aici.

    

 

Informații utile:

Pentru mai multe detalii, vă puteți adresa în orice Sucursală a băncii Victoriabank sau apelând Serviciul Clientelă, disponibil 24/24, la numerele de contact: (022) 21-02-02 sau (022) 21-03-03.

Ghidul utilizatorului