Un nou eveniment marca Victoriabank CLUB - „Cum putem răspunde nevoilor viitoare ale consumatorilor”

Suntem martorii unor vremuri cu schimbări exponențiale, de la tehnologie la schimbarea forțelor economice, de la globalizare la urbanizare accelerată. Toți acești factori de schimbare produc disrupții majore în multe industrii și influențează semnificativ comportamentele consumatorilor. Tendințele de consum ne vorbesc despre valorile și nevoile de bază care atrag un consumator către un anumit produs sau serviciu sau care îl fac să le respingă. Iar cunoașterea și înțelegerea tendințelor de consum ajută organizațiile să se pregătească pentru viitor.

 

În cadrul cursului, vei afla despre:

1. Ce este un trend de consum?

2. Care sunt trendurile de consum relevante uitând-ne spre 2020.

3. Exemple de inovații care definesc aceste trenduri.

4. Care sunt așteptările consumatorului viitorului?

 

Evenimentul va avea loc joi, 5 decembrie 2019, de la ora 15.00.

 

Locație: TEKWILL, sala Imaginarium, Str. Studenților 9/11, Chișinău.

 

Agenda evenimentului:

 

  • 14.30 – 15.00: Înregistrare și welcome coffee
  • 15.00 – 16.00: Prezentare de trenduri & Workshop - lucru în echipe (partea 1)
  • 16.30 – 16.45: Pauză
  • 16.45 – 18.00: Workshop - lucru în echipe (partea 2)

Evenimentul este absolut gratuit, însă necesită înscriere prealabilă. Doritorii să participe la curs se pot înscrie aici.

 

Speaker:  Diana Stafie este co-fondator futureStation și consultant de strategie pe termen lung (Foresight). Expertiza Dianei constă în identificarea și analiza de tendințe, dezvoltarea de scenarii de business de viitor și planificare strategică. Diana face parte din cohorta 2019 a programului comisionat de European Comision – International Certified Future Strategist. Este Global Ambassador în cadrul comunității de Global Scanning a Institute for Future Studies din Copenhaga. Este de asemenea membră asociată a World Future Studies Federations si parte a Association for Professional Futurists. Anterior, a lucrat în consultanță atât în cadrul Big4 (Ernst&Young, Romania) cât și într-un mediu internațional (Royal DSM, Olanda).