Victoriabank susține și în acest an campania de educație financiară în Moldova

În Săptămâna Internațională a Educației Financiare Victoriabank continuă să participe la evenimente ce contribuie la conştientizarea valorii banilor şi la dezvoltarea, printre tineri, a deprinderilor de gestionare eficientă a acestora. În această perioadă, Victoriabank a organizat întâlniri cu elevi din diverse instituții de învățământ din țară. 
Ne-a bucurat enorm vizita elevilor clasei a 4-a de la liceul „Prometeu”, care ne-au asigurat că, experiența a fost una frumoasă și interesantă și pentru ei. În cadrul acestei întrevederi, picii au avut parte de o excursie prin sediul central al băncii, au urmărit procesul de emitere al cardurilor și de efectuare a operațiunilor la ghișeu. Elevii au mai participat și la un trainig, unde au învățat despre cele mai inovative modalități de plată, au privit filmulețe despre proveniența banilor și au luat parte la jocuri interactive. 

Surpriza cea mai mare pentru aceștia a fost discuția cu Bogdan Pleșuvescu, CEO Victoriabank. Micii însetați de cunoștințe i-au acordat acestuia întrebări din cele mai diverse, de la ideea din spatele logoului băncii până la cum a ajuns acesta Președinte al primei bănci din Moldova. 

La cel de-al doilea training de educație financiară am fost vizitați de către elevii clasei 1, de la Liceul Teoretic „Ion Creangă” din Chișinău. Am avut o deosebită plăcere să urmărim fețile lor curioase, însetate de cunoștințe. Aceștia au învățat despre modalitățile de plată înainte de apariția banilor, dar și despre cele mai moderne metode de achitare. 
Și de această dată copiii au rămas entuziasmați de apariția Președintelui Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu. Aceștia au reușit să facă schimb de insigne și chiar de îmbrățișări. 


În săptămâna Educației Financiare, Victoriabank a desfășurat două training-uri pentru liceenii instituțiilor din capitală și a participat la Global Money Week 2019, organizat de AVI-Moldova, unde timp de o săptămână copiii și tinerii din țară s-au implicat direct în domeniul valorificării finanțelor prin intermediul activităților de educație non-formală cu genericul #NoCashIsCool.