Client dotBank

este un serviciu la distanță destinat persoanelor juridice pentru efectuarea operațiunilor bancare de oriunde și oricând

Ce operațiuni puteți efectua în Client dotBank?

  • Transferuri în moneda naţională și străină;
  • Operaţiuni de conversie a valutei;
  • Alimentarea contului de card;
  • Realizarea operaţiunilor cu conturile de depozit (alimentări/retrageri);
  • Obţinerea extraselor din cont, confirmate prin semnătura electronică a băncii şi posibilitatea de export a acestora în diverse sisteme contabile; 
  • Expedierea borderoului aferent proiectului de salarizare şi a documentelor confirmative aferente plăţilor valutare; 
  • Vizualizarea stării conturilor (prin intermediul tuturor browserelor);
  • Generarea extrasului online fără să vă deplasați la sucursală

Cum să vă abonați la Client dotBank?

  • Vă invităm la Sucursala unde aveți deschise conturi curente;
  • Completați cererea de conectare la serviciu (cu indicarea numărului de telefon care dispune de semnătura mobilă);
  • Studiați și semnați contractul primit de la bancă;
  • Respectați instrucțiunile de pe site și cele oferite de către operatorul de la bancă.

Tipuri de acces la platforma Client dotBank*:

  • acces informațional - oferă acces la istoria tranzacțiilor clientului, vizualizarea stării contului, generarea extrasului online
  • acces operațional - oferă și posibilitatea de a efectua operațiuni prin intermediul platformei (transferuri, alimentări de cont, etc.), generarea extrasului online 

Acum conectarea şi abonarea la sistemul Client dotBank informațional este gratuită*

 

 Tarife

Pentru mai multe informații apelați: (022) 57-63-31, (022) 57-64-27, (022) 57-61-43.

Atragem atenţia Dvs asupra faptului că adresa veche a sistemului în curând nu va fi disponibilă și sistemul de deservire la distanţă va putea fi accesat doar pe adresa nouă https://clientdotbank.victoriabank.md