7 August 2023
Victoriabank investește în modernizarea sucursalelor pentru confortul clienților

Victoriabank continuă pe calea inovației în deservirea clienților, din dorința de a oferi cele mai bune servicii și acces la tehnologii moderne. Din 7 august, Sucursala numărul 20, aflată în sectorul Buiucani din Chișinău, își deschide ușile într-un sediu nou pe strada Alba Iulia nr. 79. Această schimbare semnificativă vine să răspundă nevoilor și așteptărilor clienților.

La deschiderea noului sediu au participat președintele băncii, Levon Khanikyan, și membri ai administrației.

Levon Khanikyan, CEO Victoriabank: „Noul nostru spațiu a fost proiectat cu grijă pentru a oferi o experiență bancară confortabilă și modernă. Suntem încântați de schimbarea făcută și sperăm că și clienții care se deservesc în Sucursala nr. 20 vor aprecia aceste îmbunătățiri. Noul sediu reprezintă o investiție în relația noastră cu comunitatea și în dezvoltarea serviciilor bancare de calitate."

Diana Pranițchi, directorul Direcției Vânzare și Dezvoltare Rețea: „Această schimbare a condus și la o creștere semnificativă a motivației colegilor mei. Ne bucură faptul că putem să ne întâlnim clienții într-un mediu care reflectă valorile noastre de profesionalism și inovație. În prezent, aproape 10 000 de clienți sunt deserviți la Sucursala Buiucani și suntem încrezători că noul sediu ne va ajuta să acordăm produse financiare la un număr și mai mare de beneficiari, pentru că ne dorim să devenim unitate bancară notorie în sector.”

Sucursala nr. 20 Chișinău își propune să rămână un partener de încredere în gestionarea finanțelor personale și afacerilor. Astfel, Victoriabank pune la dispoziția clienților o serie servicii, cum ar fi:

  • conturi curente pentru persoane fizice și juridice
  • ofertă largă de carduri bancare
  • soluții financiare pentru orice nevoi personale sau de business
  • produse de economisire
  • soluții digitale pentru o mare parte dintre serviciile și produsele băncii, inclusiv transferuri internaționale, schimburi valutare, plăți comunale și altele.

Orarul de lucru a fost ajustat și el pentru a oferi mai multă flexibilitate. Clienții vor fi deserviți de luni până vineri, de la 08:45 la 16:30, cu o mică pauză de la 12:00 până la 12:30.

Victoriabank deține în prezent o rețea teritorială care include 30 sucursale și 38 de agenții în întreaga țară care oferă servicii de calitate. Banca deservește peste 300 de mii de clienți și are 215 bancomate, repartizate în toate raioanele. Principiile de bază în deservirea clienților Victoriabank sunt transparența, siguranța și confortul acestora.


Victoriabank, #CuPoftăDeModernizare