27 Octombrie 2023
ALEX oferă control și asupra aplicației VB24

Continuăm orientarea spre digital, pentru că ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri. Așa că avem vești minunate pentru tine. Este vorba despre o schimbare mult așteptată ce aduce un plus de siguranță în utilizarea serviciilor și produselor Victoriabank. Suntem bucuroși să prezentăm cea mai recentă funcționalitate în ceea ce-l privește pe ALEX, chatbotul nostru bancar.

Cu ajutorul asistentului virtual, acum poți bloca rapid aplicația VB24 pentru a-ți proteja datele bancare atunci când suspectezi o tentativă de fraudare ori în situații de pierdere sau furt al telefonului. Procesul este ușor și durează doar câteva secunde. Cel mai important aspect de care trebuie să ții cont este faptul că poți face acest lucru doar având acces la numărul de telefon declarat la bancă, pentru că vei primi un cod OTP de confirmare.

Această funcționalitate nouă a fost introdusă ca răspuns la necesitățile clienților și pentru a asigura un nivel nou de securitate în utilizarea serviciilor noastre digitale. Lunar, aproximativ 50 de apeluri la call center vizează astfel de solicitări. 

ALEX este primul chatbot de pe piața bancară din Moldova care a revoluționat interacțiunea cu clienții Victoriabank. El folosește inteligența artificială pentru a te ajuta și a te ghida în restabilirea codului PIN de la card (indiferent dacă l-ai uitat sau l-ai introdus greșit de mai multe ori) și în blocarea cardului. În plus, ALEX e capabil să răspundă la întrebări și să poarte discuții pe diverse subiecte legate de serviciile sau produsele băncii și nu doar.

Chatbotul Victoriabank se află într-un proces de dezvoltare continuă și te încurajăm să interacționezi cu el pentru că asta îl ajută să performeze. ALEX poate fi găsit foarte ușor intrând pe site-ul băncii, victoriabank.md, în fereastra de dialog de pe pagina principală.

Puteți face cunoștință cu ALEX și accesând acest ghid informativ pregătit special pentru a înțelege cum și cu ce te poate ajuta mai exact.