Mai multe unități bancare ale Victoriabank din toată țara au acum un nou design mai proaspăt și mai modern
8 unități redeschise în mai puțin de 2 luni din 2021, după lucrările de modernizare
În primele 2 luni ale anului, mai multe unități Victoriabank au reușit să-și schimbe hainele, finalizând lucrările de modernizare. Unitățile nou renovate reprezintă un spațiu în care a fost adus tot ceea ce înseamnă puterea brandului nou – tinerețe, poftă de business, tot ce înseamnă digital și modern.
Acestea sunt încă 8 unități modernizate după lansarea noii identități de brand Victoriabank, din decembrie 2019, iar lista continuă să se extindă într-un ritm rapid și sigur. Noul design al unităților redă energia și caracterul modern al brandului și oferă un plus de confort și de accesibilitate clienților, persoane fizice și juridice.
Vizitatorii unităților sunt deserviți de operatori universali, după principiul de ghișeu unic. Acesta presupune realizarea tuturor operațiunilor la același ghișeu, ceea ce permite deservirea calitativă și în timp util a clienților. Tot în vederea managementului cozii în unele unități a fost implementat rândul electronic.
Unitățile mai oferă servicii gratuite de rețea Wi-Fi, care permite personalului băncii să demonstreze clienților aplicațiile mobile precum VB24 Mobile și VB24 Pay în timp ce se află chiar în unitatea băncii. Astfel, clienții vor putea fi ghidați să-și instaleze aplicațiile în telefon, să înroleze cardurile în wallet, să achite utilitățile, să realizeze transferuri, să aplice limite tranzacționale și multe altele, direct din telefonul mobil.
Victoriabank oferă clienților o gamă largă de experiențe digitale, totuși pentru operațiuni care necesită prezența la bancă, unitățile pun la dispoziția clienților săi un spectru larg de produse și servicii bancare: