Și în trimestrul II al anului 2021, clienții Victoriabank sunt cei mai răsfățați cu produsele #digital marca Victoriabank.
Tranzacțiile pe platformele #digitale ale Victoriabank, efectuate de clienți, au atins aproape 80% din numărul total de tranzacții.
Astfel, Victoriabank continuă să-și mențină poziţia de lider la capitolul tranzacții digitale în raport cu băncile mari din Republica Moldova.
De asemenea, Victoriabank se află în top cu o cotă de piață de 29,6% din numărul total de terminale POS în rețeaua comercială.
„Ca și în trimestrul anterior, Victoriabank își menține statutul de lider în digitalizare și își respectă angajamentele față de clienți prin oferirea celor mai avansate servicii digitale de pe piața bancară locală. Pe parcursul trimestrului doi am lansat în premieră tehnologia Tap2Phone prin care smatphone-ul se poate transforma într-un terminal de plată, transferul valutar online prin SWIFT, serviciul de transfer online T2A, iar Happy Hour, o oră în care este posibil să schimbi bani la un cursurile oficiale BNM, este deja disponibil pentru fiecare zi lucrătoare, de luni până vineri”, a declarat Ina Gherman, Director Direcția carduri – comercial, din cadrul Departamentului Retail la Victoriabank.
Printre cele mai recente servicii și produse digitale disponibile la Victoriabank sunt următoarele:
Victoriabank investește în digitalizare
În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, devine acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate, acestea reprezentând viitorul. Victoriabank este prima bancă care a introdus plățile cu telefonul, prin aplicația gratuită VB24 Pay, iar în 2019 plățile cu Garmin Pay. Utilizatorii de carduri își pot gestiona conturile de la distanță, prin: VB24 Web, VB24 Mobile, iar persoanele juridice prin VB24 Business. Victoriabank este inclusă în Registrul global al furnizorilor de servicii Visa în ceea ce privește securitatea plăților digitale.