Serviciul livrare card

De ce să vii la bancă după card, dacă acesta poate să  fie adus de către curier, direct la ușă, la adresa indicată de tine? Serviciul de livrare carduri Victoriabank este rapid, sigur și comod!

Cum poți primi cardul fără a veni la bancă?

  • La depunerea cererii pentru emiterea sau reemiterea cardului bancar, solicită ca acesta să fie livrat la adresa comodă ție
  • Cardul va fi livrat de curier la adresa indicată în cerere. În prealabil vei fi contactat de Curier pentru a stabili ora livrării
  • Atunci când vei primi cardul, vei semna un document prin care vei confirma recepționarea cardului
  • PIN-ul va fi expediat separat prin SMS, la numărul de telefon cu care ești înregistrat în sistemul informațional al băncii
  • La sfârșit, îți rămâne doar să activezi cardul direct din aplicația VB24 Mobile sau la unul dintre cele peste 200 de ATM-uri Victoriabank din toată țara. Nimic mai simplu!

Întrebări frecvente

Datele mele bancare sunt în siguranţă?

  • Coletul în care se află cardul tău este securizat. Te rugăm să verifici suplimentar la livrare dacă plicul este sigilat
  • Cardul este înmânat doar deținătorului acestuia, la prezentarea actului de identitate în original

În ce localități poate fi livrat cardul?

Livrarea cardului este disponibilă în orice localitate din Republica Moldova, cu excepția regiunii transnistrene.

În cât timp primesc cardul?

Cardul va ajunge la tine în termen de până la 3 zile lucrătoare din data depunerii cererii, cu condiția prezenței la adresa de livrare.

Cât achit pentru livrarea cardului?

Livrarea cardului pe întreg teritoriul Republicii Moldova (cu exepția regiunii transnistrene) solicitat:

  • prin platforma Digital Onboarding - Gratuit
  • prin VB24 - Gratuit
  • prin cerere scrisă depusă la ghișeu - 30 MDL

Pentru mai multe detalii, consultă Regulile de utilizare a serviciului „Livrare card”.