La două săptămâni de la lansarea chatbotului, suntem încântați să vă anunțăm despre ultima noutate în ceea ce-l privește pe ALEX. Asistentul virtual de la Victoriabank este pregătit să ajute clienții și cu blocarea cardului în situații precum:
Această nouă funcționalitate este menită să ofere un nivel suplimentar de control pentru clienți. De asemenea, asigură comoditate și siguranță în utilizarea serviciilor noastre bancare digitale.
Procedura de blocare a cardului este simplă și eficientă. Clienții trebuie doar să selecteze dintr-o listă motivul pentru care solicită acest serviciu, iar cardul va fi blocat instantaneu. Ulterior, vor recepționa mesajul de confirmare în chat. În continuare, clienții vor primi instrucțiuni suplimentare privind restabilirea sau reemiterea cardului, în funcție de necesitate.
Cardurile Victoriabank pot fi reemise și deblocate printr-o cerere depusă în orice unitate. Blocarea și deblocarea cardurilor bancare este absolut gratuită prin intermediul aplicației VB24.
ALEX folosește inteligența artificială pentru a ajuta clienții Victoriabank. El îi ghidează să restabilească codul PIN de la card (indiferent dacă l-a uitat sau l-a introdus greșit de mai multe ori) și este capabil să răspundă la diverse întrebări și să poarte discuții pe o gamă variată de subiecte. Dar, ca în cazul oricărui început, el se află într-un proces de dezvoltare continuă. Încurajăm clienții să interacționeze cu asistentul nostru virtual și să aibă răbdare pe durata procesului lui de învățare. În orice moment, discuția cu el poate fi transferată către un consultant.
ALEX poate fi găsit foarte ușor intrând pe site-ul băncii, victoriabank.md, în fereastra de dialog de pe pagina principală. Mai multe detalii despre acest proiect inovator găsești aici.