Carieră

Toți cei care devin parte a echipei sunt încurajați să crească în carieră și susținuți pentru a excela în domeniile lor, iar succesul fiecăruia este o victorie a noastră, a tuturor.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

  • La Victoriabank, încurajăm angajații să bineficieze la maxim de potențialul lor, personal și profesional, să urmarească și să își planifice evoluția în carieră. Credem în ambiția și talentul #OamenilorDeLaVictoriabank. Suntem puși pe fapte mari, imbinăm Ambiția cu Pasiunea și Respectul, mai adăugăm niște fapte bune, iar apoi culegem împreună roadele.

    Asadar, fă-ți curaj să aplici pentru cel mai potrivit rol pentru tine😃

Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:


  • experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • reduceri la produsele și serviciile bancare
  • oportunități de creștere profesionala
  • prime de performanțe, prime de vacanțe și prime variabile
  • bonus pentru recomandarea unui angajat
  • colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • zile libere pentru evenimente speciale
  • echilibru intre viața profesională și viața personală
  • și lista continuă 😃

Specialist reclamații

Ce vei face în rolul de specialist reclamații:

  • Vei gestiona întreg fluxul de reclamații și solicitări ale clienților
  • Participarea la elaborarea/implementarea/optimizarea proceselor în scop de prevenire a reclamațiilor

Care este profilul unui specialist reclamații:

  • Studii în drept/ finanțe și bănci
  • Experiența în domeniul de jurisprudență/ bancară
  • Bune abilități de comunicare
  • Cunoașterea limbilor: romana, rusa – nivel avansat, engleza – mediu

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri. Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Hai aplică! Te încurajăm să te alături #OamenilorDeLaVictoriabank!

Expdiază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta ca să ne cunoaștem mai bine😃.

Specialist Suport Online

Ce vei face în rolul de specialist suport online: 

  • Vei analiza și gestiona cererile și solicitările clienților, în conformitate cu reglementările și procedurile interne
  • Vei acorda suport clienților Victoriabank prin intermediul canalelor digitale - e-mail, chat, mesaj

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Studii: Superioare/ superioare în desfășurare
  • Aptitudini calculator: MS Office la nivel avansat
  • Abilități de comunicare orală și scrisă excelente, discurs logic și cursiv, cunoașterea perfectă a gramaticii limbii române și ruse
  • Inițiativă și proactivitate, adaptabilitate și capacitate foarte ridicată de asimilare rapidă a noilor cunoștințe
  • Responsabilitate și orientare către client

Dacă deții atu-urile descrise, nu ezita, începe cariera ta în domeniul financiar-bancar chiar acum. Expediază CV-ul tău la adresa hr@vb.md și te vom contacta ca să ne cunoaștem mai bine.

Șef Secție acceptare Back Office || Direcția Carduri - Comercial

Ce vei face în rolul de Șef Secție Acceptare Back-Office:

  • Vei gestiona eficient echipa de acceptare back-office
  • Vei stabili obiectivele individuale și evaluează periodic performanța echipei
  • Vei monitoriza activitatea de post-vânzare în lucrul cu comercianții
  • Vei asigura elaborarea cadrului normativ intern privind activitatea de acceptare carduri
  • Vei contribui la implementarea proiectelor și eficientizarea proceselor ce țin de activitatea de acceptare carduri

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Cunoașterea proceselor în domeniul acceptării cardurilor de plată
  • Experiență de activitate bancară în domeniul cardurilor minimum 3 ani
  • Cunoașterea cerințelor și recomandărilor Sistemelor Internaționale de Plăți
  • Capacitate de organizare și abilitați excelente de comunicare

Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:

  • experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • reduceri la produsele și serviciile bancare
  • oportunități de creștere profesională
  • prime de performanțe, prime de vacanțe și prime variabile
  • colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • echilibru intre viața profesională și viața personală
  • petreceri tari 😃

Dacă deții atu-urile descrise, nu ezita, începe cariera ta în domeniul financiar-bancar chiar acum. Expediază CV-ul tău la adresa hr@vb.md și te vom contacta ca să ne cunoaștem mai bine.

Director || Direcția audit intern

Responsabilități generale:

  • Coordonarea în mod eficace a Funcției de Audit Intern astfel încât să se asigure că aceasta aduce valoare organizației și că activează în conformitate cu normele legale în vigoare ale Republicii Moldova și actele normative interne ale Direcției Audit Intern. Asigurarea respectării standardelor IIA în cadrul activităților derulate de către AI. Elaborarea și implementarea Programului anual de asigurare și îmbunătățire a calității auditului intern. Coordonarea activității angajaților direcției și asigurarea dezvoltării profesionale a acestora
  • Comunicarea rezultatelor misiunilor de audit părților relevante. Elaborarea și prezentarea Comitetului de Direcție, Comitetului de Audit, Consiliului de Administrație a rapoartelor periodice cu privire la activitatea Funcției de Audit Intern
  • Informarea Comitetului de Audit / Consiliului de Administrație despre orice anomalie și deficiențe constatate în urma controalelor efectuate
  • Asigurarea comunicării continue și productive între Funcția de Audit Intern și părțile relevante (auditați, organele de conducere, autorități, etc.)

Competențe și abilități necesare:

  • Abilități de leadership și organizare a activităților astfel ca să fie asigurată o atmosferă colegială, deschisă pentru exprimarea opiniilor și îndeplinirea sarcinilor setate
  • Abilități de analiză și sinteză la nivel macro și micro; judecată rapidă
  • Abilități de identificare a cauzelor și a soluțiilor, prin relatarea succintă și concretă a acestora
  • Corectitudine, onestitate, simț de răspundere, capacitate de adaptare, dorință de învățare și autoperfecționare, toate combinate cu abilități de liberă exprimare
  • Eficiență profesională (capacitate de mobilizare crescută pentru finalizarea cât mai operativă a tuturor sarcinilor și atribuțiilor ce-i revin, planificarea succesiunii activităților pentru încadrarea în termenele setate)
  • Inițiativa și proactivitate

Experienţă profesională:

  • Experiența în domeniul bancar minim 5 ani
  • Experiența în domeniul auditului minim 5 ani (intern sau extern)
  • Experiența in exercitarea funcțiilor de control intern
  • Gestionarea unor procese financiare
  • Experiența manageriala minimum de 2 ani

Studii:

  • Studii superioare în domeniul științelor economice și/sau auditului
  • Certificări în domeniului auditului, prezintă un avantaj

Cunoştinţe:

  • Cunoștințe a sectorului financiar-bancar
  • Cunoașterea limbii engleze și române

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV la adresa de e-mail: hr@vb.md.

Agent vânzări

Se spune că ,,pofta vine mâncând”, iar pofta de carieră - vine muncind! La Victoriabank se caută oameni talentați, activi, ambițioși si cu o dorință extraordinară de afirmare. Una din #AmbițiileVictoriabank este oferirea celor mai bune și de calitate servicii clienților, oriunde nu s-ar afla. Avem misiunea să oferim clienților tot ce este esențial pentru ei și să îi ghidăm în alegerea celor mai bune servicii care vor corespunde necesităților lor.

Ce vei face în rolul de agent vânzări:

  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile bancare care li se potrivesc
  • Vei promova și oferi suport informațional clienților Victoriabank
  • Periodic vei fi implicat(ă) în campanii de colectare feedback prin telefon

Abilități necesare:

  • Să cunoști bine limbile română și rusă
  • Experiența în acest domeniu constituie un avantaj
  • Putere de convingere
  • Comunicare și negociere
  • Responsabilitate și orientare către rezultat

Dacă deții atu-urile descrise, nu ezita, începe cariera ta în domeniul financiar-bancar chiar acum. Expediază CV-ul tău la adresa hr@vb.md și te vom contacta ca să ne cunoaștem mai bine 😃

Șef Secție Produse de Pasiv

Care este rolul unui șef secție, produse de pasiv:

  • De a asigura gestiunea eficientă a unei echipe de product manageri, produse non-credit
  • De a stabili direcțiile strategice de dezvoltare a produselor non credit
  • De a gestiona procesele de elaborare a produselor bancare
  • De a colabora cu diferite echipe din cadrul bancii (vânzări/IT/ proiecte ș.a.)
  • De a stabili obiective financiare, precum și dezvoltarea și monitorizarea îndeplinirii lor

Care este profilul candidatului:

  • studii superioare cu profil economic
  • experiență în domeniu minim 3 ani
  • experiență managerială este binevenită
  • capacități de analiză, sinteză și planificare
  • abilități avansate în Excel

Hai aplică! Hai în #echipaVB

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Jurist Colector || Secția executări silite și insolvențe

Ce vei face în calitate de jurist colector:

  • Vei contacta debitorii în scopul recuperării creanțelor formate
  • Vei identifica grupele de debitori ce acționează concertat, date noi de contact a debitorilor, informații de spre proprietățile debitorilor, etc. (acțiuni de skip traicing)
  • Vei asigura și contribui la gestionarea corespondenței în cadrul Direcției, cu debitorii, sucursalele, alte persoane implicate în procesul de recuperare creanță

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Studii superioare cu profil juridic
  • Experiența minim 1 an în domeniu jurisprudenței
  • Orientare spre proces și rezultat
  • Capacitatea dе a lucra în mod eficient pe cont propriu și ca parte a unei echipe

Pentru o carieră în cadrul Victoriabank, aplică la hr@vb.md.

Specialist credite persoane juridice or. Briceni, or. Chișinău, or. Sîngerei, or. Hâncești

Ce vei face în rolul de specialist creditare persoane juridice:

  • Vei identifica şi atrage clienţi persoane juridice
  • Vei consilia și ajuta clienții persoane juridice pe parcursul întregului proces de creditare
  • Vei monitoriza portofoliul de clienţi
  • Vei promova și vinde pachetul de produse și servicii creditare

Care este profilul pe care îl căutam?

  • Experiența în domeniul bancar/vânzări este binevenită
  • Abilități înalte de comunicare și negociere
  • Atitudine proactivă și dorința dе a atinge obiectivele individuale/ ale echipei

Suntem cunoscuți prin:

  • Salariul competitiv și bonusuri generoase de performanță
  • Tichete de masă
  • Prime de vacanță/performanță/sărbători
  • Acces gratuit la training-uri dedicate dezvoltării profesionale
  • Posibilitatea de a da start carierei tale în una din cele mai mari bănci din Moldova
  • O echipă dinamică și prietenoasă

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Digital marketing manager

Detalii post:

  • Elaborarea strategiei comunicării de marketing în mediul digital
  • Gestiunea relației cu Agenția prestatoare de servicii SMM, SEO, Online Media Buying
  • Planificarea bugetelor campaniilor de marketing în mediul digital
  • Gestiunea instrumentelor, consolei Google Search

Cunoștințe și experiență:

  • Cunoașterea bună a principiilor de marketing pentru motoarele de căutare (SEM), inclusiv optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)
  • Experiență de lucru cu Google Analytics
  • Înțelegerea principiilor publicității plătite pe platformele Meta și o bună cunoaștere în publicitatea digitală
  • Gândire analitică și lucrul cu cifrele, planuri de media

Profilul candidatului:

  • Experiență in domeniu minim 3 ani
  • Cunoașterea PC Microsoft la nivel avansat

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Economist | Secția Dispute și Monitorizare Tranzacții Carduri

Ce vei face în rolul de economist, sectia dispute și monitorizare tranzacții carduri:

  • Efectuarea monitorizării operaţiunilor on-line si off-line pentru depistarea în timp util a operaţiunilor frauduloase
  • Iniţierea, petrecerea şi controlul investigaţiilor pe cazurile de fraudă
  • Participarea la procesul de analiză şi aprobare a cererilor comercianţilor (inclusiv comercianţilor-internet)

Care este profilul pe care îl căutăm

  • Studii universitare în economie /juridică/IT
  • Cunoașterea la nivel avansat a limbei engleză și ruse
  • Experiența în domeniul cardurilor bancare minim un an
  • Gândire analitică, responsabilitate, corectitudine

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Manager regional operațiuni | Direcția operațiuni

Ce vei face în rolul de manager regional operațiuni 😃

  • Vei planifica si coordona activitatea operațională din sucursalele băncii
  • Vei efectua vizite în sucursalele băncii în scop de suport
  • Vei asigura suportul liniilor de business și subdiviziunilor băncii în scopul creșterii gradului de satisfacție al clienților interni și externi
  • Vei participa la integrarea noilor angajați, stabilirea programelor de instruire pentru angajații din sucursale, participarea la evaluarea performanței angajaților din sucursale

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență bancară de minim 3 ani
  • Capacități de management, organizare și planificare
  • Cunoștințe de aplicare MS Office

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Senior specialist card processing systems | CPC

Ce vei face în rolul de senior specialist, card processing systems:

  • Vei participa la elaborarea, implementarea și lansarea produselor bancare noi
  • Vei asista la setarea/ajustarea în sistemul Way4 a parametrilor globali, contractelor, schemelor de conturi, pachetelor de servicii inter- şi intra-bancare
  • Vei studia şi evalua noile posibilităţi ale sistemului Way4
  • Vei analiza tehnologiile noi în domeniul cardurilor bancare
  • Vei duce corespondența şi vei colabora cu sistemele de plăţi internaţionale în procesul de studiere şi analiză a produselor de card şi serviciilor asociate
  • Vei ajustarea și crea scripturi (proceduri customizate) SQL/Perl SQL

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Cunoștințe: experienţă de lucru în domeniul financiar bancar
  • Studii: studii economice superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau tehnologiilor informaţionale sau de profil tehnic
  • Experiență:MS Office
    • Cunoaşterea la nivel avansat a programului operaţional Way4
    • Experiența pe modulul „domain tariffs” Way4
    • Cunoaşterea regulilor sistemelor internaţionale de plaţi Visa Int. şi MasterCard Inc.
    • Cunoaşterea produselor/serviciilor oferite prin intermediul Visa-On-Line şi MasterCard-Online
    • Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză
    • Cunoașterea limbajului de interogare SQL/Perl SQL
    • Cunoașterea SGBD Oracle și structurii DB Way4
  • Competente:
    • Inițiativă
    • Comunicare
    • Atenție la detalii
    • Inovare

Developer java web

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Competențe de urmărire a erorilor (Issue tracking)
  • Competențe de control al versiunii sursei
  • Test management
  • Revizuire a codului (Code review)
  • Competențe în CI / CD frameworks
  • Experiență de lucru cu limbajele HTTP/HTTPS/HTML, REST, JSON, SOAP, XML
  • Baze de date, în special DBMS (Oracle), JDBC, Hibernate, Liquibase
  • Experienta in Java development (Tomcat, frameworks, Spring), node.js
  • Experienta in dezvoltarea de aplicatii web in target framework, de preferat Spring

Developer aplicații pe Android

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Competențe de urmărire a erorilor (Issue tracking)
  • Competențe de control al versiunii sursei
  • Test management
  • Revizuire a codului (Code review)
  • Competențe în CI / CD frameworks
  • Experiență de lucru cu limbajele HTTP/HTTPS/HTML, REST, JSON, SOAP, XML
  • Baze de date, în special DBMS (Oracle), JDBC, Hibernate, Liquibase
  • Cunoasterea aplicației Java (Tomcat, frameworks, Spring)
  • Cunoștințe excelente în limbajul JavaScript cu minim 2 ani experiență de lucru în CSS& HTLM
  • Competențe de lucru cu Coffeescript , ReactJS , Vue.JS
  • Experiență bună cu tehnologiile Cordova
  • Experiență în dezvoltarea tehnologiilor mobile pentru Android
  • Cunoștințe în TypeScript și Flutter

Developer aplicații pe iOS

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Competențe de urmărire a erorilor (Issue tracking)
  • Competențe de control al versiunii sursei
  • Test management
  • Revizuire a codului (Code review)
  • Competențe în CI / CD frameworks
  • Experiență de lucru cu limbajele HTTP/HTTPS/HTML, REST, JSON, SOAP, XML
  • Baze de date, în special DBMS (Oracle), JDBC, Hibernate, Liquibase
  • Cunoasterea aplicației Java (Tomcat, frameworks, Spring)
  • Cunoștințe excelente în limbajul JavaScript cu minim 2 ani experiență de lucru în CSS& HTLM
  • Competențe de lucru cu Coffeescript , ReactJS , Vue.JS
  • Experiență bună cu tehnologiile Cordova
  • Experiență în dezvoltarea tehnologiilor mobile pentru iOS
  • Cunoștințe în TypeScript și Flutter

PR & Social Media Manager

Suntem cunoscuți prin:

  • salariul competitiv și pachetul generos de beneficii
  • investigații medicale profilactice
  • oportunități de dezvoltare profesională
  • atmosfera prietenoasă pe care o creăm fiecare în parte

Ce vei face în rolul de PR & Social Media Manager:

  • Vei elabora strategia și planul de PR
  • Activitati de copywriting
  • Vei gestiona relația cu Agenția de PR a băncii
  • Vei gestiona dezvoltarea profilului Victoriabank în rețelele sociale Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Vei asigura colaborarea cu campaniile în mediul digital

Care este profilul pe care îl căutam?

  • Experiență pe un post similar 3–5 ani
  • Abilități de comunicare orală și scrisă excelente în diverse domenii
  • Adaptabilitate la schimbare
  • Bună cunoaștere a limbii engleze
  • Creativitate
  • Personalitate plăcută, pozitivă, sociabilă, entuziastă, orientată spre soluții și client
  • Atenție la detalii și capacitate de multitasking

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională.

La Victoriabank, încurajăm angajații să bineficieze la maxim de potențialul lor, personal și profesional, să urmarească și să își planifice evoluția în carieră. Credem în ambiția și talentul #OamenilorDeLaVictoriabank. Suntem puși pe fapte mari, imbinăm Ambiția cu Pasiunea și Respectul, mai adăugăm niște fapte bune, iar apoi culegem împreună roadele. Asadar, fă-ți curaj să aplici pentru cel mai potrivit rol pentru tine. Hai aplică! Hai în #echipaVB!

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Economist risc operational

Ce vei face în rolul de Economist Risc Operațional:

  • Identificarea și evaluarea permanentă riscurilor operaționale
  • Analizarea noilor produse și activități/schimbările semnificative ale caracteristicilor produselor existente în scopul identificării și prevenirii aspectelor aferente riscului operational
  • Efectuarea controalelor de risc operațional la unitățile băncii

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare
  • Experiența: minim 1 an
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: atenție la detalii, spirit de echipa, inițiativă, entuziasm si poftă de muncă

Șef agenție, or. Chișinău

 Ce vei face în rolul de Șef Agenție?

  • Gestionarea activității Agenției
  • Organizarea și asigurarea îndeplinirii planului de afaceri
  • Asigurarea deservirii calitative a clienților în cadrul Agenției
  • Menținerea și promovarea imaginii Victoriabank în relațiile cu clienții

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: min. 3 ani în domeniu
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: cunoașterea reglementărilor în vigoare privind activitatea bancară

Manager produse AGRI

 Ce vei face în rolul de Manager Produse AGRI?

  • Participi la prospectarea pieții clienți AGRI
  • Participi la elaborarea și implementarea produselor creditare AGRI
  • Participi la dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori de tehnică agricolă

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice sau agricole
  • Experiența: min. 3 ani în domeniul bancar sau agricol
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: responsabilitate și acuratețe

Recepționist

 Ce vei face în rolul de Recepționist?

  • Întâmpinarea clienților
  • Acordarea suportului pentru orice întrebare și furnizarea informațiilor referitoare la produsele bancare
  • Promovarea produselor bancare

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să o ai (avantaj)
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Aptitudini lingvistice:  cunoașterea limbii române, ruse și engleze
  • Competente: discurs clar și elocvent

Operator Suport Clienți

 Ce vei face în rolul de Consilier Suport Clienți?

  • Vei răspunde la solicitările clienților prin telefon
  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile care li se potrivesc
  • Vei acorda clienților toată atenția și îi vei cuceri cu profesionalismul și dorința de a-i ajuta

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii medii/ în desfășurare
  • Experiența: vom aprecia să o ai
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze (avantaj)
  • Competente: orientare către client

 Echipa Suport Clienți activează 24/7

  • Orarul de lucru este stabilit din timp și coordonat cu echipa. Normarea orelor de lucru se face în conformitate cu legislația în vigoare. Pe parcursul unei luni poți avea mai multe ture de noapte conform graficului prestabilit. Pentru anumite ture târzii sau matinale vom acoperi cheltuielile de transport.

Auditor IT Direcția Audit Intern

 Ce vei face în rolul de Auditor IT?

  • Identificarea ariilor de risc IT
  • Elaborarea planului de audit IT
  • Realizarea misiunilor de audit IT și raportarea rezultatelor
  • Optimizarea proceselor de guvernanță, managementul riscului și control

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare cu profil IT
  • Experiența: min. 3 ani în audit / IT
  • Aptitudini calculator: sisteme de operare, baze de date, servere, securitate rețea
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
  • Competente: abilități analitice și de sinteză

Administrator de sisteme

 Ce vei face în rolul de Administrator de Sisteme?

  • Participi la instalarea și administrarea serverelor Windows și Linux
  • Participi la instalarea, actualizarea și monitorizarea sistemelor soft și hard
  • Participi la actualizarea sistemelor pentru îmbunătățirea funcționalității și eliminarea problemelor de securitate

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare cu profil IT
  • Experiența: min. 1 an
  • Aptitudini calculator: administrarea de platforme Microsoft, Linux
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
  • Competente: abilități analitice și de sinteză

Specialist servicii clienți, or. Chișinău, or. Rîșcani

 Ce vei face în rolul de Specialist Servicii Clienți?

  • Efectuezi operaţiuni cu numerar/ fără numerar în funcție de specificul tranzacției
  • Cunoști și promovezi produsele şi serviciile bancare
  • Discuți și identifici nevoilе bancаre аle clienților
  • Oferi suport clienților pentru utilizarea metodelor alternative prin care se pot efectua operațiuni

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să ai (avantaj)
  • Competente tehnice: orientare spre client, abilități de comunicare dezvoltate
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze

Specialist credite persoane fizice or. Chișinău, or. Anenii Noi

 Ce vei face în rolul de Specialist Credite?

  • Să fii un ambasador al produselor și serviciilor Victoriabank, dedicate clienților persoane fizice și juridice
  • Să pаrticipi activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative
  • Să oferi consultanța clienților și să îi sprijini în realizarea operațiunilor
  • Să identifici soluții pentru clienți și să dezvolți relații pe termen lung

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să ai (avantaj)
  • Competente tehnice: orientare spre client, abilități de comunicare dezvoltate
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze
VB24