Carieră

Toți cei care devin parte a echipei sunt încurajați să crească în carieră și susținuți pentru a excela în domeniile lor, iar succesul fiecăruia este o victorie a noastră, a tuturor.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

  • La Victoriabank, încurajăm angajații să bineficieze la maxim de potențialul lor, personal și profesional, să urmarească și să își planifice evoluția în carieră. Credem în ambiția și talentul #OamenilorDeLaVictoriabank. Suntem puși pe fapte mari, imbinăm Ambiția cu Pasiunea și Respectul, mai adăugăm niște fapte bune, iar apoi culegem împreună roadele.

    Asadar, fă-ți curaj să aplici pentru cel mai potrivit rol pentru tine😃

Sigur că te intrebi: "ce voi găsi la Victoriabank?"

Noi îți răspundem:


  • experiențe de învățare, training-uri și dezvoltare profesională
  • reduceri la produsele și serviciile bancare
  • oportunități de creștere profesionala
  • prime de performanțe, prime de vacanțe și prime variabile
  • bonus pentru recomandarea unui angajat
  • colegi veseli și ambițioși, gata oricând să îți ofere ghidare și suport
  • zile libere pentru evenimente speciale
  • echilibru intre viața profesională și viața personală
  • și lista continuă 😃

Manager sustenabilitate

Descrierea jobului:

  • Elaborarea si implementarea strategiei de sustenabilitate a bancii
  • Gestionarea proiectelor de sustenabilitate
  • Monitorizarea implementarii programelor de eficientizare a resurselor (energie, apa, hartie, etc)

Așteptări fața de candidat 😃

  • Studii superioare
  • Abilitati de utilizare a programelor din suita Office -in special Power Point, Excel
  • Limbi straine: cunoasterea limbii engleze va constitui un avantaj
  • Bune abilitati de comunicare si prezentare

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfectionare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri.

Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Digital marketing manager

Detalii post:

  • Elaborarea strategiei comunicării de marketing în mediul digital
  • Gestiunea relației cu Agenția prestatoare de servicii SMM, SEO, Online Media Buying
  • Planificarea bugetelor campaniilor de marketing în mediul digital
  • Gestiunea instrumentelor, consolei Google Search

Cunoștințe și experiență:

  • Cunoașterea bună a principiilor de marketing pentru motoarele de căutare (SEM), inclusiv optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)
  • Experiență de lucru cu Google Analytics
  • Înțelegerea principiilor publicității plătite pe platformele Meta și o bună cunoaștere în publicitatea digitală
  • Gândire analitică și lucrul cu cifrele, planuri de media

Profilul candidatului:

  • Experiență in domeniu minim 3 ani
  • Cunoașterea PC Microsoft la nivel avansat

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Specialist marketing

Detalii post:

  • Suportul operațional al activității Brand Managerului
  • Gestiunea activităților de marketing a băncii în cadrul rețelei de unități
  • Gestiunea activităților de tip BTL: evenimente, promoții interne și externe
  • Monitorizarea activităților de marketing în cardul bancii
    • distribuirea campaniilor active
    • gestiunea condițiilor de branding corporativ și/sau de campanii
    • gestiunea actualizărilor de materiale, promoții
    • gestiunea panoului informativ din unități
    • gestiunea materialelor de comunicare în cadrul rețelei Victoriabank

Profilul candidatului:

  • Studii superioare cu profil marketing / banking
  • Experiența va constitui un avantaj
  • Abilitati lingvistice dezvoltate. Cunoasterea limbii engleze va constitui un avantaj
  • Cunoașterea PC Microsoft la nivel avansat
  • Detinerea permisului de conducere va constitui un avantaj

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Specialist control intern | Direcția Conformitate

Ce vei face în rolul de specialist serviciul control intern:

  • Vei efectua controale cu privire la conformitatea activității rețelei de sucursale și agenții cu legislația în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor, finanțării terorismului și aplicării sancțiunilor internaționale
  • Vei efectua controale privind corectitudinea clasificării clienților/partenerilor dupa gradul de risc din punct de vedere AML CFT
  • Vei efectua controale pe aria de conformitate (activități externalizate, publicarea informației privind acitivitatea băncii, asigurarea că toate produsele/serviciile au fost evaluate înainte de lansare, etc.)
  • Vei perfecta rapoarte de control și veni cu propuneri de optimizare a proceselor verificate

Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice/juridice
  • Experiența:minim 3 ani în domeniul bancar
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Atitudine proactivă
  • Aptitudini lingvistice:  cunoașterea limbii engleze
  • Competente: abilități analitice și de sinteză, atenție la detalii, spirit de echipă, inițiativă, entuziasm si poftă de muncă

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Economist | Secția Dispute și Monitorizare Tranzacții Carduri

Ce vei face în rolul de economist, sectia dispute și monitorizare tranzacții carduri:

  • Efectuarea monitorizării operaţiunilor on-line si off-line pentru depistarea în timp util a operaţiunilor frauduloase
  • Iniţierea, petrecerea şi controlul investigaţiilor pe cazurile de fraudă
  • Participarea la procesul de analiză şi aprobare a cererilor comercianţilor (inclusiv comercianţilor-internet)

Care este profilul pe care îl căutăm

  • Studii universitare în economie /juridică/IT
  • Cunoașterea la nivel avansat a limbei engleză și ruse
  • Experiența în domeniul cardurilor bancare minim un an
  • Gândire analitică, responsabilitate, corectitudine

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Manager regional operațiuni | Direcția operațiuni

Ce vei face în rolul de manager regional operațiuni 😃

  • Vei planifica si coordona activitatea operațională din sucursalele băncii
  • Vei efectua vizite în sucursalele băncii în scop de suport
  • Vei asigura suportul liniilor de business și subdiviziunilor băncii în scopul creșterii gradului de satisfacție al clienților interni și externi
  • Vei participa la integrarea noilor angajați, stabilirea programelor de instruire pentru angajații din sucursale, participarea la evaluarea performanței angajaților din sucursale

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență bancară de minim 3 ani
  • Capacități de management, organizare și planificare
  • Cunoștințe de aplicare MS Office

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Senior specialist card processing systems | CPC

Ce vei face în rolul de senior specialist, card processing systems:

  • Vei participa la elaborarea, implementarea și lansarea produselor bancare noi
  • Vei asista la setarea/ajustarea în sistemul Way4 a parametrilor globali, contractelor, schemelor de conturi, pachetelor de servicii inter- şi intra-bancare
  • Vei studia şi evalua noile posibilităţi ale sistemului Way4
  • Vei analiza tehnologiile noi în domeniul cardurilor bancare
  • Vei duce corespondența şi vei colabora cu sistemele de plăţi internaţionale în procesul de studiere şi analiză a produselor de card şi serviciilor asociate
  • Vei ajustarea și crea scripturi (proceduri customizate) SQL/Perl SQL

Care este profilul pe care îl căutăm:

  • Cunoștințe: experienţă de lucru în domeniul financiar bancar
  • Studii: studii economice superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau tehnologiilor informaţionale sau de profil tehnic
  • Experiență:MS Office
    • Cunoaşterea la nivel avansat a programului operaţional Way4
    • Experiența pe modulul „domain tariffs” Way4
    • Cunoaşterea regulilor sistemelor internaţionale de plaţi Visa Int. şi MasterCard Inc.
    • Cunoaşterea produselor/serviciilor oferite prin intermediul Visa-On-Line şi MasterCard-Online
    • Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză
    • Cunoașterea limbajului de interogare SQL/Perl SQL
    • Cunoașterea SGBD Oracle și structurii DB Way4
  • Competente:
    • Inițiativă
    • Comunicare
    • Atenție la detalii
    • Inovare

Developer java web

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Competențe de urmărire a erorilor (Issue tracking)
  • Competențe de control al versiunii sursei
  • Test management
  • Revizuire a codului (Code review)
  • Competențe în CI / CD frameworks
  • Experiență de lucru cu limbajele HTTP/HTTPS/HTML, REST, JSON, SOAP, XML
  • Baze de date, în special DBMS (Oracle), JDBC, Hibernate, Liquibase
  • Experienta in Java development (Tomcat, frameworks, Spring), node.js
  • Experienta in dezvoltarea de aplicatii web in target framework, de preferat Spring

Developer aplicații pe Android

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Competențe de urmărire a erorilor (Issue tracking)
  • Competențe de control al versiunii sursei
  • Test management
  • Revizuire a codului (Code review)
  • Competențe în CI / CD frameworks
  • Experiență de lucru cu limbajele HTTP/HTTPS/HTML, REST, JSON, SOAP, XML
  • Baze de date, în special DBMS (Oracle), JDBC, Hibernate, Liquibase
  • Cunoasterea aplicației Java (Tomcat, frameworks, Spring)
  • Cunoștințe excelente în limbajul JavaScript cu minim 2 ani experiență de lucru în CSS& HTLM
  • Competențe de lucru cu Coffeescript , ReactJS , Vue.JS
  • Experiență bună cu tehnologiile Cordova
  • Experiență în dezvoltarea tehnologiilor mobile pentru Android
  • Cunoștințe în TypeScript și Flutter

Developer aplicații pe iOS

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Competențe de urmărire a erorilor (Issue tracking)
  • Competențe de control al versiunii sursei
  • Test management
  • Revizuire a codului (Code review)
  • Competențe în CI / CD frameworks
  • Experiență de lucru cu limbajele HTTP/HTTPS/HTML, REST, JSON, SOAP, XML
  • Baze de date, în special DBMS (Oracle), JDBC, Hibernate, Liquibase
  • Cunoasterea aplicației Java (Tomcat, frameworks, Spring)
  • Cunoștințe excelente în limbajul JavaScript cu minim 2 ani experiență de lucru în CSS& HTLM
  • Competențe de lucru cu Coffeescript , ReactJS , Vue.JS
  • Experiență bună cu tehnologiile Cordova
  • Experiență în dezvoltarea tehnologiilor mobile pentru iOS
  • Cunoștințe în TypeScript și Flutter

Analist credite IMM

Descrierea jobului

  • Analiza creditelor IMM
  • Emiterea recomandărilor pentru minimizarea efectelor negative ale riscurilor identificate
  • Evaluarea conformității tranzacțiilor creditare cu actele normative interne și produsele de creditare

Candidatul ideal😃

  • Studii superioare cu profil economic
  • Experiență bancară minim 2 ani
  • Abilități analitice și de sinteză
  • Cunoștințe avansate de aplicare MS Office (Word, Excel, Power Point)

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională.

Îți oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din Moldova. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire și perfecționare, oportunități de dezvoltare a carierei. Suntem convinși că putem oferi soluții inovatoare clienților noștri, deoarece avem grijă de angajații noștri. Facem totul împreună, ne ajutăm reciproc și acceptăm provocările profesionale, pentru că avem o mare #poftădemuncă!😃

Hai aplică! Hai în #echipaVB!

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

PR & Social Media Manager

Suntem cunoscuți prin:

  • salariul competitiv și pachetul generos de beneficii
  • investigații medicale profilactice
  • oportunități de dezvoltare profesională
  • atmosfera prietenoasă pe care o creăm fiecare în parte

Ce vei face în rolul de PR & Social Media Manager:

  • Vei elabora strategia și planul de PR
  • Activitati de copywriting
  • Vei gestiona relația cu Agenția de PR a băncii
  • Vei gestiona dezvoltarea profilului Victoriabank în rețelele sociale Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Vei asigura colaborarea cu campaniile în mediul digital

Care este profilul pe care îl căutam?

  • Experiență pe un post similar 3–5 ani
  • Abilități de comunicare orală și scrisă excelente în diverse domenii
  • Adaptabilitate la schimbare
  • Bună cunoaștere a limbii engleze
  • Creativitate
  • Personalitate plăcută, pozitivă, sociabilă, entuziastă, orientată spre soluții și client
  • Atenție la detalii și capacitate de multitasking

Ce ar trebui să mai știi - e că apreciem maturitatea și experiența profesională.

La Victoriabank, încurajăm angajații să bineficieze la maxim de potențialul lor, personal și profesional, să urmarească și să își planifice evoluția în carieră. Credem în ambiția și talentul #OamenilorDeLaVictoriabank. Suntem puși pe fapte mari, imbinăm Ambiția cu Pasiunea și Respectul, mai adăugăm niște fapte bune, iar apoi culegem împreună roadele. Asadar, fă-ți curaj să aplici pentru cel mai potrivit rol pentru tine. Hai aplică! Hai în #echipaVB!

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Economist, Direcția Evaluare Garanții

Suntem cunoscuți prin:

  • salariul competitiv și pachetul generos de beneficii
  • investigații medicale profilactice
  • oportunități de dezvoltare profesională
  • atmosfera prietenoasă pe care o creăm fiecare în parte

Atribuţiile de bază şi responsabilităţile postului:

  • Monitorizeaza procesul de actualizare a rapoartelor de evaluare pentru portofoliul de credite
  • Verifica conformitatea rapoartelor de evaluare intocmite de evaluatorii independneti
  • Colaboreaza cu companiile de evaluare agreate de banca
  • Acorda asistenta in domeniul evaluarii bunurilor aduse in garantie ori de cate ori se solicita
  • Monitorizează întocmirea actelor de inspecție de către sucursale pentru garanțiile supuse verificării, conform cerintelor Bancii

Care este profilul pe care îl căutam?

  • Studii superioare tehnice/ economice absolvite
  • Posesor al certificatului de calificare profesionala emis de Agenția Relații Funciare și Cadastru (prezinta avantaj)
  • Experiență in domeniu - preferabil minim 2 ani în posturi similare
  • Abilități de negociere si comunicare
  • Cunoașterea PC la nivel avansat
  • Capacitate de a lucra individual și în echipă

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Specialist, Direcția Sistem Informațional de Management

Câțiva terabytes, o mulțime de tabele, tehnologii Oracle, Microsoft SQL Server și o echipă de iubitori de baze de date. Proiecte cheie și șansa de a lucra într-un domeniu dinamic și mereu în dezvoltare. Acestea sunt lucrurile pe care ar trebui să le stiți dacă vă alăturați echipei 😃

Ce vei face în rolul de specialist sistem informațional de management:

  • Vei lucra într-un mediu inovator, dezvoltați proiecte folosind diverse tehnologii
  • Vei colabora cu echipe din cadrul grupului BT pentru a configura și personaliza soluțiile în scopul îmbunătățirii și a oferirii de noi funcționalități
  • Vei contribui la dezvoltarea integrărilor cu părți terțe
  • Vei descoperi, evalua și implementa în mod continuu noi tehnologii pentru a maximiza eficiența dezvoltării
  • Vei aduce propriile idei și soluții de lucru inovatoare

Care este profilul pe care îl căutăm?

  • Licență în Informatică sau experiență relevantă
  • Experiență de programare în SQL, folosim Oracle, precum și Microsoft SQL Server
  • Experiență de optimizare a performanței este de dorit
  • Abilități de modelare a datelor (OLAP și OTLP)
  • Cunoștințe privind instrumentele ETL sunt de dorit, folosim Oracle Data Integrator

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Șef Serviciu Monitoring & KYC

Ce vei face în rolul de Șef Serviciu Monitoring & KYC:

  • Solicitarea, colectarea si analiza informatiilor / documentelor solicitate din unitatile teritoriale ca suport in procesul de investigare/ monitorizare a tranzactiilor care pot prezenta indici de suspiciune, inclusiv solicitari de la bancile corespondente; pastrarea unei legaturi permanente cu sucursalele/agentiile in vederea obtinerii informatiilor necesare analizelor
  • Definirea, implementarea si testarea oricaror sarcini tehnice ce se impun in vederea mentinerii aplicatiilor interne la un nivel optim pentru a raspunde obiectivelor specifice ariei de AML
  • Analiza naturii tranzactiilor clientilor monitorizati, profilul clientului si identificarea de posibili indici de suspiciune de spalare de bani si finantare a terorismului

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare
  • Experiența: minim 1 an
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Atitudine proactivă
  • Competente: atenție la detalii, spirit de echipa, inițiativă, entuziasm si poftă de muncă

Expediază CV-ul tău la adresa de email hr@vb.md și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.

Economist risc operational

Ce vei face în rolul de Economist Risc Operațional:

  • Identificarea și evaluarea permanentă riscurilor operaționale
  • Analizarea noilor produse și activități/schimbările semnificative ale caracteristicilor produselor existente în scopul identificării și prevenirii aspectelor aferente riscului operational
  • Efectuarea controalelor de risc operațional la unitățile băncii

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare
  • Experiența: minim 1 an
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: atenție la detalii, spirit de echipa, inițiativă, entuziasm si poftă de muncă

Agent Vînzări

Ce vei face în rolul de Agent Vânzări:

  • Acordarea suportului clienților să aleagă serviciile bancare care li se potrivesc
  • Promovarea și oferirea suportului informațional clienților Victoriabank
  • Implicarea periodică în campanii de colectare feedback prin telefon

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare
  • Experiența: vom aprecia să o ai (avantaj)
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: putere de convingere, Comunicare și negociere, Responsabilitate și orientare către rezultat

Șef agenție, or. Cantemir, or. Chișinău

 Ce vei face în rolul de Șef Agenție?

  • Gestionarea activității Agenției
  • Organizarea și asigurarea îndeplinirii planului de afaceri
  • Asigurarea deservirii calitative a clienților în cadrul Agenției
  • Menținerea și promovarea imaginii Victoriabank în relațiile cu clienții

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: min. 3 ani în domeniu
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: cunoașterea reglementărilor în vigoare privind activitatea bancară

Manager produs CONT CURENT

 Ce vei face în rolul de Manager Produs?

  • Participi la dezvoltarea de facilități, produse noi de cont curent dedicate persoanelor juridice
  • Identifici oportunități de atragere clienți persoane juridice cu focus asupra operațiunilor de cont current
  • Coordonezi și oferi suport pentru forta de vânzare din unitățile băncii aferent produselor și operațiunilor de cont curent

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: min. 1 an în domeniul bancar
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: responsabilitate și acuratețe

Manager Trade Finance, Factoring

 Ce vei face în rolul de Manager Trade Finance?

  • Acordare suport liniilor de business și clienților în operațiuni documentare: garanții bancare, acreditive și incassouri documentare, factoring
  • Gestionarea relației cu clientul pe toată perioada de valabilitate a tranzației (acreditive, incassouri, factoring)
  • Gestionarea și supervizarea relației cu băncile străine-participante la tranzacție

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice sau juridice
  • Experiența: vom aprecia să o ai (avantaj)
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: responsabilitate și acuratețe

Manager produse AGRI

 Ce vei face în rolul de Manager Produse AGRI?

  • Participi la prospectarea pieții clienți AGRI
  • Participi la elaborarea și implementarea produselor creditare AGRI
  • Participi la dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori de tehnică agricolă

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice sau agricole
  • Experiența: min. 3 ani în domeniul bancar sau agricol
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Competente: responsabilitate și acuratețe

Recepționist

 Ce vei face în rolul de Recepționist?

  • Întâmpinarea clienților
  • Acordarea suportului pentru orice întrebare și furnizarea informațiilor referitoare la produsele bancare
  • Promovarea produselor bancare

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să o ai (avantaj)
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Aptitudini lingvistice:  cunoașterea limbii române, ruse și engleze
  • Competente: discurs clar și elocvent

Operator Call Centru

 Ce vei face în rolul de Consilier Suport Clienți?

  • Vei răspunde la solicitările clienților prin telefon / email
  • Vei ajuta clienții să aleagă serviciile care li se potrivesc
  • Vei acorda clienților toată atenția și îi vei cuceri cu profesionalismul și dorința de a-i ajuta

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să o ai
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze (avantaj)
  • Competente: orientare către client

 Echipa Suport Clienți activează 24/7

  • Orarul de lucru este stabilit din timp și coordonat cu echipa. Normarea orelor de lucru se face în conformitate cu legislația în vigoare. Pe parcursul unei luni poți avea mai multe ture de noapte conform graficului prestabilit. Pentru anumite ture târzii sau matinale vom acoperi cheltuielile de transport.

Auditor Direcția Audit Intern

 Ce vei face în rolul de Auditor?

  • Vei exercita misiuni de audit intern asupra tuturor activităților desfășurate de Bancă
  • Vei perfecta rapoarte de audit și vine cu propuneri de optimizare a proceselor auditate
  • Vei participa la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: min. 2 ani în domeniul bancar
  • Aptitudini calculator: MS Office
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii engleze (avantaj)
  • Competente: abilități analitice și de sinteză

Auditor IT Direcția Audit Intern

 Ce vei face în rolul de Auditor IT?

  • Identificarea ariilor de risc IT
  • Elaborarea planului de audit IT
  • Realizarea misiunilor de audit IT și raportarea rezultatelor
  • Optimizarea proceselor de guvernanță, managementul riscului și control

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare cu profil IT
  • Experiența: min. 3 ani în audit / IT
  • Aptitudini calculator: sisteme de operare, baze de date, servere, securitate rețea
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
  • Competente: abilități analitice și de sinteză

Administrator de sisteme

 Ce vei face în rolul de Administrator de Sisteme?

  • Participi la instalarea și administrarea serverelor Windows și Linux
  • Participi la instalarea, actualizarea și monitorizarea sistemelor soft și hard
  • Participi la actualizarea sistemelor pentru îmbunătățirea funcționalității și eliminarea problemelor de securitate

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare cu profil IT
  • Experiența: min. 1 an
  • Aptitudini calculator: administrarea de platforme Microsoft, Linux
  • Aptitudini lingvistice: cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
  • Competente: abilități analitice și de sinteză

Specialist servicii clienți, or. Chișinău, or. Cahul

 Ce vei face în rolul de Specialist Servicii Clienți?

  • Efectuezi operaţiuni cu numerar/ fără numerar în funcție de specificul tranzacției
  • Cunoști și promovezi produsele şi serviciile bancare
  • Discuți și identifici nevoilе bancаre аle clienților
  • Oferi suport clienților pentru utilizarea metodelor alternative prin care se pot efectua operațiuni

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să ai (avantaj)
  • Competente tehnice: orientare spre client, abilități de comunicare dezvoltate
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze

Specialist credite or. Chișinău, or. Orhei, or. Strășeni

 Ce vei face în rolul de Specialist Credite?

  • Să fii un ambasador al produselor și serviciilor Victoriabank, dedicate clienților persoane fizice și juridice
  • Să pаrticipi activ la realizarea target-ului de vânzări și la atingerea obiectivelor calitative
  • Să oferi consultanța clienților și să îi sprijini în realizarea operațiunilor
  • Să identifici soluții pentru clienți și să dezvolți relații pe termen lung

Înainte de a menționa ce ne dorim de la tine, îți lăsăm numărul de contact al colegei noastre de la HR, ce îți va răspunde la orice întrebare – 068114914


Care este profilul pe care îl căutam?

  • Educație: studii superioare economice
  • Experiența: vom aprecia să ai (avantaj)
  • Competente tehnice: orientare spre client, abilități de comunicare dezvoltate
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, ruse și engleze
VB24