Stimați clienți,
Vă atenționăm despre intensificarea cazurilor de escrocherie efectuate prin intermediul rețelelor de socializare și telefon!
Schemele utilizate, prin care infractorii contactează deținătorii de card și „câștigă” încrederea acestora, sunt diverse. Actualmente, cel mai des aceștia iau legătura cu deținătorii de card prin intermediul profilurilor sparte/clonate ale utilizatorilor de rețele de socializare (Odnoklasniki, Facebook, etc.) sau prin intermediul anunțurilor plasate pe site-uri de comercializare a bunurilor (ex. 999.md, makler.md, etc.).
Sub pretextul transmiterii unei sume de bani/ datorii/ avans/ rezervării unui bun, escrocii solicită date personale precum: numărul cardului, data nașterii, parole unice expediate prin SMS la numărul de telefon mobil al deținătorului de card, data expirării cardului, codul de securitate (CVV, CVC), etc.
Deținătorul de card, divulgând aceste informații secrete, oferă posibilitate infractorului să acceseze conturile sale prin VB24 Mobile sau Web, unde escrocul poate gestiona cu mijloacele bănești disponibile cauzând pagube clientului.
Fiți VIGILENȚI atunci când cineva vă solicită date confidențiale sau secrete (în afara numărului de card):
Țineți minte că pentru orice transfer de bani la cardul Dvs. bancar, persoana care efectuează transferul are nevoie doar de numărul de card (indiferent de țara de proveniență sau destinatară).
Securitatea cardului Dvs. depinde în mare măsură de Dvs., de aceea străduiți-vă să-l protejați cu mare atenție și tratați datele acestuia ca informații secrete împreună cu datele voastre personale. Păstrați cardul într-un loc sigur, nu oferiți datele acestuia altor persoane (cunoștințe, rude, vecini, etc.), monitorizați starea contului prin VB24 Mobile/Web. În caz de urgență, contactați Banca la numărul de telefon 24/24 indicat pe card!