Plăţi programate

simplifică procesul de achitare a facturilor lunare pentru serviciile comunale, telefonie mobilă şi Internet.

Avantaje:

  • Economisiţi timp şi răbdare: nu mai este necesar să vă deplasaţi la bancă sau la oficiul poştal pentru a achita facturile;
  • Posibilitatea de a achita atât facturile proprii, cât şi facturile persoanelor terţe (copii, părinţi, bunei, vecini etc.);
  • Gamă variată de servicii pentru care este posibilă realizarea plăţilor.

 

În favoarea căror organizaţii pot programa achitarea facturilor?

 
Lista organizațiilor

 

Cum să vă abonaţi?

  • Vă invităm la orice filială a băncii cu buletinul de identitate și facturile pe care doriți să le programați spre achitare;
  • Selectați contul din care vor fi executate plățile în favoarea furnizorilor, cu care banca are încheiat un contract de colaborare;
  • Să asiguraţi suficiente mijloace în cont pentru achitarea facturilor (la data când facturile electronice vor fi expediate în adresa băncii sau până la data indicată în contract, pentru care este prevăzută realizarea plăţii programate).


Ce informații trebuie să oferiți operatorului de la bancă?

  • Numele, Prenumele (titularului contului de card);
  • Numărul contului de card;
  • Periodicitatea achitării facturilor (zilnic, săptămânal, lunar sau trimestrial);
  • Sumele maxime şi minime (după necesitate) ale plăţilor.

 

Pentru mai multe detalii, apelaţi la nr. de telefon: 0 (22) 57 63 58