DA! SMS Banking

primiți mesaje de notificare pe telefon imediat ce s-a înregistrat vreo schimbare pe cardul bancar

Cu DA! SMS Banking puteți:

  • Primi mesaje de notificare pe telefon imediat ce s-a înregistrat vreo schimbare pe cardul bancar, fie că ați primit salariul pe card, ați achitat o cumpărătură în magazin, pe internet sau, pur și simplu, ați extras o sumă de bani în numerar; 
  • Achita serviciile comunale, TV, telefonie mobilă prin SMS;
  • Verifica soldul în cont și mini-extrasul ultimelor tranzacții;

 

Сum să activați serviciul?

  • Identificați cel mai apropiat bancomat pe hartă;
  • Întroduceți cardul în bancomat și tastați codul PIN al cardului dvs;
  • Din meniul bancomatului selectați "Abonare la servicii" > "SMS-Banking"; 
  • Întroduceți numărul de telefon, apoi alegeți o parola din 5 cifre pentru serviciul DA! SMS Banking; 
  • Alegeți o opțiune lunară de SMS: 10, 20, 30 SMS-uri sau nelimitat, pentru alerte și alte mesaje, pe care le veți primi de la Victoriabank (nu se aplică dacă activați serviciul pentru un card co-brand Orange și Victoriabank);
  • Expediaţi un SMS de pe telefonul dvs. cu parola pe care aţi introdus-o la bancomat,  la numărul de telefon 101 pentru abonaţii Orange şi Unite sau 1001 pentru abonaţii Moldcell. 

 

La primirea mesajului cu parola dvs, Victoriabank va verifica corespunderea acesteia, dar și a numărului dvs., cu datele întroduse la bancomat și va activa serviciul. În caz de expediere greșită a parolei, veți avea încă două încercări, după care va fi necesar să repetați înregistrarea la bancomat. Atunci când activați serviciul DA! SMS Banking pentru mai multe carduri, este necesar să alegeți o parolă diferită pentru fiecare dintre ele. 

 

Serviciul este disponibil pentru toți clienții, care dețin un card Victoriabank. 

 

Informații utile:

Pentru mai multe detalii, vă puteți adresa în orice filială a băncii Victoriabank sau apelând Serviciul Clientelă, disponibil 24/24, la numerele de contact: (022) 21-02-02 sau (022) 21-03-03.

 Ghidul utilizatorului