DA! SMS Banking

primiți mesaje de notificare pe telefon imediat ce s-a înregistrat vreo schimbare pe cardul bancar

Cu DA! SMS Banking puteți:

  • Primi mesaje de notificare pe telefon imediat ce s-a înregistrat vreo schimbare pe cardul bancar, fie că ați primit salariul pe card, ați achitat o cumpărătură în magazin, pe internet sau, pur și simplu, ați extras o sumă de bani în numerar; 
  • Achita serviciile comunale, TV, telefonie mobilă prin SMS;
  • Verifica soldul în cont și mini-extrasul ultimelor tranzacții;

 

Сum să activați serviciul?

  • Identificați cel mai apropiat bancomat pe hartă;
  • Introduceți cardul în bancomat și tastați codul PIN al cardului dvs;
  • Din meniul bancomatului selectați "Abonare la servicii" > "SMS-Banking"; 
  • Introduceți numărul de telefon, apoi alegeți o parola din 5 cifre pentru serviciul DA! SMS Banking; 
  • Introduceți numărul de telefon (în formatul 6X XXX XXX/ 7X XXX XXX), apoi alegeți o parola din 5 cifre pentru serviciul DA! SMS Banking; 
  • Alegeți o opțiune lunară de SMS: 10, 20, 30 SMS-uri sau nelimitat, pentru alerte și alte mesaje, pe care le veți primi de la Victoriabank (comisionul nu se aplică dacă activați serviciul pentru un card co-brand Orange);
  • După ce ați primit mesajul de felicitare pentru înregistrarea reușită, în timp de 24 ore, expediaţi un SMS de pe telefonul Dvs. cu parola pe care aţi creat-o la bancomat, la numărul de telefon 101 pentru abonaţii Orange şi Unite sau 1001 pentru abonaţii Moldcell.

 

La primirea mesajului cu parola dvs, Victoriabank va verifica corespunderea acesteia, dar și a numărului dvs., cu datele întroduse la bancomat și va activa serviciul. În caz de expediere greșită a parolei, veți avea încă două încercări, după care va fi necesar să repetați înregistrarea la bancomat. Atunci când activați serviciul DA! SMS Banking pentru mai multe carduri, este necesar să alegeți o parolă diferită pentru fiecare dintre ele. Este important de știut faptul că în cazul înregistrării nereușite banii administrați pentru abonamentul ales nu se întorc înapoi în contul clientului! 

 

Serviciul este disponibil pentru toți clienții, care dețin un card Victoriabank. 

 

Informații utile:

Pentru mai multe detalii, vă puteți adresa în orice filială a băncii Victoriabank sau apelând Serviciul Clientelă, disponibil 24/24, la numerele de contact: (022) 21-02-02 sau (022) 21-03-03.

 Ghidul utilizatorului