DA! Mobile Banking

achitați servicii comunale și orice alte facturi, transferați bani și verificați contul de card direct de pe telefonul mobil

Aveți cel puțin 5 motive să vă abonați la DA! Mobile Banking:

  • Timp, nu mai e nevoie să vă deplasați la bancă și să stați în rând la ghișeu, îl economisiți pentru activități mai utile;
  • Acces nelimitat la resursele din conturile dvs. 24/24;
  • Costuri mai reduse față de tarifele operaţiunilor efectuate la ghişeu;
  • Siguranța şi controlul banilor dvs;
  • Comoditate și simplitate în utilizarea sistemului.


În plus cu DA! Mobile Banking puteți:

  • Achita serviciile comunale, telefonia mobilă și alte plăţi;
  • Transfera bani între conturile proprii dar și la cardurile altor clienți din Republica Moldova sau ţările CSI;
  • Solicita reemiterea, blocarea sau închiderea cardului dvs. cât şi emiterea unui card suplimentar;
  • Gestiona limitele de utilizare ale numerarului;
  • Accesa din orice colț al lumii la conturile tale bancare;
  • Verifica operaţiunile efectuate ulterior.

 

Aplicația este valabilă pe:

  


Cum să mă abonez prin intermediul bancomatului?

1. Identificați cel mai apropiat bancomat pe hartă;
2. Introduceți cardul în bancomat și autorizați-vă prin introducerea PIN-codului;
3. Accesați din meniul principal opțiunea “ABONARE LA SERVICII”;
4. Selectați opțiunea „ABONARE LA MOBILE BANKING”;
5. Bancomatul va elibera un cec cu 4 chei speciale pe care trebuie să le introduceți în aplicație.

 

Informații utile:

Pentru mai multe detalii, vă puteți adresa în orice filială a băncii Victoriabank sau apelând Serviciul Clientelă, disponibil 24/24, la numerele de contact: (022) 21-02-02 sau (022) 21-03-03.