Client dotBank

este un serviciu la distanță destinat persoanelor juridice pentru efectuarea operațiunilor bancare de oriunde și oricând

Intrare Client DotBank

 

Ce operațiuni puteți efectua în Client dotBank?

  • Transferuri în moneda naţională și străină;
  • Operaţiuni de conversie a valutei;
  • Alimentarea contului de card;
  • Realizarea operaţiunilor cu conturile de depozit (alimentări/retrageri);
  • Obţinerea extraselor din cont, confirmate prin semnătura electronică a băncii şi posibilitatea de export a acestora în diverse sisteme contabile; 
  • Expedierea borderoului aferent proiectului de salarizare şi a documentelor confirmative aferente plăţilor valutare; 
  • Vizualizarea stării conturilor (prin intermediul tuturor browserelor);

 

Cum să vă abonați la Client dotBank?

  • Vă invităm la filiala unde aveți deschise conturi curente;
  • Completați cererea de conectare la serviciu (cu indicarea numărului de telefon care dispune de semnătura mobilă);
  • Studiați și semnați contractul primit de la bancă;
  • Respectați instrucțiunile de pe site și cele oferite de către operatorul de la bancă.

 

 

 Tarife

 

Pentru mai multe informații apelați: (022) 57-61-25, (022) 57-64-26, (022) 57-64-28.

 Atragem atenţia Dvs asupra faptului că adresa veche a sistemului va fi disponibilă până la finele lunii noiembrie, iar din 01 decembrie 2017, sistemul de deservire la distanţă va putea fi accesat doar pe adresa nouă https://clientdotbank.victoriabank.md